2010. augusztus 28., szombat

kiégett szakács vs kiégett kurva

Tegnap éjjel hajnali kettőig böngésztem a babakaja recepteket. Megnyugodtam, nem sok olyat tudtak mondani, ami saját találékonyságomon kifogna. Ewok ma mesterfogást kapott: pulykamellet főztem neki össze egy darab csirkemájjal, krumplival, majd gesztenyepürével és azt  a szokásos ártatlan tartósító- és vegyszermentes szárított zöldségkeverékkel ízesítettem tovább. Hálás közönség, kissé több impulzus érte ízlelőbimbóit, lassabban forgatta a pempődarabokat nyelvén, de kitartóan tátotta száját a következő adagért.
 
Mesterien főzni csak az tanul meg, aki szeret. Én úgy vagyok a főzéssel, mint egy kiégett mesteri kurva a dugással: utálkozva, kiégve, rutinból csinálom, ám elsőrangúan. Itt nem kell magyarázkodnom: nem vagyok kiégett kurva, csak kiégett szakács.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése