2010. augusztus 30., hétfő

film-Salt ügynök


Emberek, én sosem gondoltam volna, hogy van producer, aki arra pénzt dob ki, hogy 2010-ben olyan thrillert dobjanak piacra, mi forgatókönyvének alapja a hidegháború. Titkos erődben előre képzett alvóügynökök átdobva az USA-ba? Nemááár... Ilyen történetet utoljára most, az én korosztályommal lehetett úgy-ahogy hitelesíteni, hiszen Angelina Jolie is 1975-ben született, a filmben is saját életkorát játssza.

Hoppsz, életkor: remekül néz ki, de ebből a műfajból kiöregedett. A Tomb Raider-ben (2001 és 2003) még el tudta velem hitetni, hogy ez a csaj egy leküzdhetetlen szuperharcos,* ebben a filmben... ööö...nos, egy vékony, betegesen sápadt nő futkos ide-oda, ennyi. Kissé feldobja az egészet, ahogyan a szövegeket csak később hallani, a rohanást, a menekülést ezzel jól hangsúlyozták. Ám összességében gyenge, nagyon gyenge film, legfeljebb egyszer nézhető.

*Na jó még úgy-ahogy a Wanted-ban is (2008)

4 megjegyzés:

  1. Nemhiába verte az Eredet a már szintén erősen érett Leonardoval. Az viszont nagyon jó film.

    VálaszTörlés
  2. Arra én is kíváncsi vagyok, sajnos még azt sem sikerült megszereznem nézhető minőségben.

    VálaszTörlés
  3. Az benne a legjobb, hogy annyira kell agyalni nézés közben, hogy szétesik az ember feje. Ahogy az álomsíkok váltják egymást, és folyton figyelned kell, hogy hol vagy. Nem jellemző mostanában, hogy olyan (siker)filmeket készítenek, amik gondolkodást igényelnek.

    VálaszTörlés
  4. Nem, úgyhogy megnéztem az "Utolsó szamurájt". Nem szeretem az őrült T. Cuise-t,de jó színész. A film pedig jó kis történelmi darab lett, engem már többször elgondolkodtatott.

    VálaszTörlés