2010. augusztus 3., kedd

düh

Földönjáró reggel nem tudott dolgozni, minden ízülete fájt, pocsékul nézett ki. Nem hisztériás fajta, aki csak úgy ágynak esik, de most nagy csapás érte. Hiába volt jó fiú, elárulták a testvérei, a szülei, az otthona pedig megszűnt. Úgy bedühödtem az egész családjára, hogy ez a düh adott erőt, hogy én ne hagyjam el magam, most nekem kell erősnek lennem, máskor ő tartotta a frontot. Hagytam aludni, beültem Sünnel a traktorba, intézni a mindennapos dolgokat. (Tudjátok mi a vicces? Itt mindenki tud-érez mindent, az orvosunk még soha nem volt hajlandó felírni erős nyugtatót nekem, pláne nagy dózisban és a sors iróniája, hogy éppen most szó nélkül küldött receptet, de nem kellenek. Annyira fűt a düh, hogy lerázódott minden depresszív, szorongásos bénultságom.) Munka kell, pénz kell, ölök, szopok, mosogatok érte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése