2011. február 25., péntek

a nők csak a pénzt költik

Most, hogy tudom a melltartó méretemet, és azt is, hogy a vékony szivacsos nemcsak a kismellűeknek előnyös, hanem mindenkinek, mert nagyon szép ciciket csinál, melltartómániás lettem. Anyagi helyzetünkben csak a rajongásnak lehetne jogosultsága, de ebben tipikus nő vagyok. Felhajtottam vaterán egy akciós új párat, előtte lelevelezve az eladóval (nem érdekel ha "leesett a kamionról"), hogy nem kínai számozású. Eredetileg sötétlilát akartam, de a nő jelezte, hogy az sajnos sérült, és pink van helyette. Jó lesz az, jól áll, hordok ilyen színű pólót. Mindenféle színt akarok! A másik ugyanilyen, csak krémszínű. Tudjátok milyen boldogság ez terhesség meg szülés után?! Mire visszatornázza az ember lánya az eredeti méretét? Nagyon sokáig nem akarok látni egyetlen darab fehér, pamut, libido-lohasztó darabot sem a ruhatáramban!
F.-nél érdeklődtem, sértve érezné-e magát férji jogaiban ha ezt közzétenném, mert szerintem nem közönséges. Egy fürdőruhás kép is többet mutatna, (nem kell aggódni, sem az olvasóimat nem teszem ki ilyen sokknak, sem magamat annak az önszívatásnak, hogy a napiszaron kössek ki) valamint szabása miatt is ildomos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése