2011. október 14., péntek

apróbb imázsváltás

A.: -Nekem tetszik a fehér bőr, miért akarsz barna lenni? Ráadásul olyan műsárga, ráncos...
Én.: -Ezek már EU-szabvány szerint készült úgynevezett csokicsövek, nem károsak, az eredményeket látva pedig tényleg természetes színt adnak!
A.: -De miért jó neked, vagy bárki másnak ha barna?
Én.: -A barnaság még mindig egészséget, gazdagságot szimbolizál, vagyis a környezet ezirányú visszajelzései alapján önbizalmat ad.
A.:- Én a természetes nőket szeretem!
Én.:- Aha, azért valld be, hogy kisminkelve sokkal mutatósabb vagyok, vagy talán ne fessem se magam, se a hajam...? Mit választasz? Egy enyhén barna, dögös szőkét, vagy egy szürke egeret?
A.:-A szürke egér az, amelyik odabent, a konyhaszekrény alatt félméteresre nőtt, és nem tudjuk elkapni! (Ajtó puff.)

Mosolygok, tudom, hogy a nőies nőt választja. Azt sem bánná, ha többet hordanék szoknyát és tűsarkút is vennék. El is kezdtem járni az említett szoláriumba. Ma voltam másodszorra,  enyhe  színem már van. Az jó, mert az új alapozómat és púderemet már lesült bőr tónusához vásároltam. 6-9 perc szoli itt egy doboz cigi ára.  A barna bőr optikailag vékonyít. Ha már úgyis ráncosodom, akkor nem mindegy? Hátha eltünteti a terhességi csíkokat is. Kapkodó öregedő tyúk. Szolármaca. Fenéket az, valójába függő. Tüdőrák helyett bőrrákra hajtok tudatalatt? Majd megkérdezem. Úgy értem, hogy a tudatalattimat. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése