2009. augusztus 19., szerda

én nem leszek olyan autós aki a WC-re is... (hahha, első önálló utam a Birkával)

Korán keltem a hőség miatt, gondoltam először csak kiállok az udvarból, lehet, hogy már az sem fog sikerülni. Aztán ha mégis, akkor elmegyek a sarokig, de hoppá, ha már addig elmentem, elmehetek még 3 saroknyira is, akkor már mindegy. Ilyesmiken filóztam, aztán be is ültem végre a Birkába, simán kiálltam vele, elmentem a célparkolóig, kerestem egy üres részt és egy mozdulattal pöccre beálltam a kijelölt helyre. Kiszálltam és néztem is, hogy nemár ezt én raktam így le..? Nem áll ferdén, nem lóg ki-be-át...?! Tényleg nagyon kezes bárány ez a kocsi!

Aztán 10 perccel később mint autós naccsága a zöldségesnél vett takarmányt bezuttyantottam a hátsó ülésre (a csomagtartó kinyitásával még gondjaim vannak) és átvezettem a másik boltba. Annál is sikerült szabályosan beállnom a kiszemelt helyre, onnan is pottyantottam egy szatyrot a hátsó ülésre. Mennyei érzés volt! Tudom-tudom, azt írtam, hogy én nem leszek olyan, aki autóval megy boltba- francokat nem! Bicajjal, nem terhesen semmi gond a cipekedéssel (plusz edzés) de gyalog húzni a tejjel, vízzel, kenyérrel, hússal tömött minimum 10 kg-s szatyrokat sok-sok hoszú utcán keresztül...ááhh az nem terhesen is borzalom.


Önfényezésből vissza: tolatni még nem tudok kultúráltan, túl nagy gázzal indulok, mikor kiálltam legott át is penderültem a szemközti sávba. Nyugi, csak egy kamion jött velem szemben és ugyan lefulladtam ezt meglátva, de nagyon gyorsan újraindítottam és kikecmeregtem az útjából, aztán enyhén félrehajtott fejjel a vezető felé löktem egy bocsánatkérő mosolyt. Nem is kellett igazából hallanom mit mondhatott magában, miközben gyök kettővel továbbkullogtam.

2 megjegyzés:

  1. Nem lesz ezzel semmi gond,belejössz majd:) Igazi "Szuzukis"!:) Bele kell jönni.... Viszont arra figyelmeztetnélek,hogy a bringát ne felejtsd el,mert tényleg hozzá lehet szokni AZ birkához(nagyon könnyen).Persze lehet kompenzálni különböző sportokkal,de az már nem az igazi.Én falteniszezem,de azért ez nem elég.Minden másnap bringával megyek melózni(szerencsés vagyok,mert van a melóhelyen tusoló).Egyébként irigyellek,mert arra vágytam mindig,hogy saját magam kertjében termesszem meg mindazt,amit megesz.Még csirkét is vágnék...bár nem szívesen,de hát ez az igazi élet!;)

    VálaszTörlés