2012. június 8., péntek

egyelőre nem tudom mi a címe, tökmindegy 1.

Ő volt az egyetlen nő, akivel el tudtam volna képzelni, hogy együtt éljek. Igaz szexuálisan nem tudtam volna elkötelezni magam, és gyerekre is vágytam. Amúgy akkoriban sülve-főve együtt voltunk, úgyis mindenki leszbinek nézett minket, amire rá is játszottunk. Én magas vagyok, nagycsontú fehér paraszt, Nóra pedig igazi déli szépség, jó tíz centivel alacsonyabb nálam, hatalmas fekete szemekkel, vékony derékkal, de széles, buja csípővel. Imádtuk heccelni a nyárspolgárokat. Zsúfolt hipermarketekben előszeretettel szólított "férjecskémnek", majd dicsért meg, hogy de jó, hogy ilyen magas férjecském van, aki eléri a felső polcokat is. Visítva röhögtünk mihelyt kiértünk, ahogyan felidéztük a "tisztességes, rendes népek" szent borzadályba merevedett testtartásait és meredt tekinteteit. Életünk egyik nagy élménye volt, mikor 3 napra először mentünk el kicsit nyaralni igazi, puccos wellness paradicsomba. Forró május volt, a gyönyörű szálloda szinte még néptelen, és mi kipróbáltunk minden földi jót, amit csak egy ilyen hely nyújthat, csodálatos volt! Éppen új pasim volt, de eszembe sem jutott őt meghívni, mert csak egy idegen volt, így bár kínzott annak a teste után érzett friss vágy, életem egyik legcsodásabb kis nyaralása volt ez Nórával.

Szertelen, olykor bosszantóan az, én mániákusan szeretem tartani az időpontokat, a lakásban a készleteket és végtelenül meglepődtem, hogy ő pedig erre képtelen, éjjel kettőkor jut eszébe, hogy nincs WC-papír és megy el egy benzinkúthoz, ahol hatszor annyiért veszi meg. -Miért nem veszel egy raklapnyit nappal pl. a DM-ben?-kérdeztem. Vállát vonogatta, hogy úgy lenne a helyes, tervezi is mindig, csak valami állandóan közbejön. Senki sem tökéletes. Ennek ellenére Nóra mellett mindig úgy éreztem, mintha állandóan tiszta levegőben élnék, az élet, ez a fos csupa móka és kacagás lenne, mi pedig édeskeserűen játszunk benne. Nóra ugyanúgy melankolikus mint én, sőt olykor az az érzésem, hogy többet szenved, mégis...A személyisége, a műveltsége, közös ízlésünk? Bizonyára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése