2011. június 27., hétfő

"írjál"

Azt mondták írjak, mert régen milyen jópofákat.... Feleltem, hogy beláttam korlátaimat, nem tudok még pancsot sem, akkor meg minek? Nem baj, a korlátaimon rágódhatok, ők tudják, hogy mikre lehetnék képes, csak írjak. Hagyjatok már ezzel-kértem. Akkor pedig lusta vagyok, az az én bajom. Valóban jellemző rám a lustaság és halogatás, de ebben az esetben nem. Tegyük fel, hogy nekiállok, belelendülök, minek következtében elmerülök abban a világban amit építek, megszűnnek nappalok, éjszakák, ha valaki megszólít és meg is hallom, üveges szemekkel meredek rá, ha folytatja zaklatásomat ideges leszek, hogy hagyjon már békén, betör itt nekem a magánvilágomba! Namost ezt kisgyerek mellett és bébiszitter hiányában nem lehet. Nem panasz, csak ténymegállapítás: nem vonhatom ki magam a forgalomból.

8 megjegyzés:

  1. btw nem megy bölcsibe a süngyermek?

    VálaszTörlés
  2. Hivatalos munka kell, akkor mehet csak. Amúgy jót tenne neki (is), már rég' ott lenne a helye.

    VálaszTörlés
  3. miért akkor mehet? ez mekkora baromság már. jójó, tudom, nincs elég hely.(egyre inkább remélem, hogy sose megyünk haza)

    VálaszTörlés
  4. Mert az államnak pénzbe kerül ellátni egy bölcsis gyereket, ahhoz pedig bejelentett munkahely kell, amit papírokkal is igazolnod kell, ha bölcsibe akarod adni. És ha ezek megvannak, akkor még szerencsésnek mondhatod magad, ha pár hónap alatt bejut. Ha bejut egyáltalán.

    VálaszTörlés
  5. ja, hát akkor már mennyivel tisztább, ami itt van: szépen kifizetsz egy rakás pénzt és akkor viszed a gyerekedet, amikor kedved szottyan (meg amikor rátok kerül a sor a várólistán, na igen:))mondjuk elég abszurd helyzet, hogy munkahelyet kell felmutatnod, de hogy a tökbe keress munkát, ha gyereket kell felügyelned? mert ugye azért az manapság elég abszurd elvárás, hogy x munkahelyről menj szülni, ahova aztán gond nélkül vissza is vesznek...eh.

    VálaszTörlés
  6. Itt is 140%-os "a telítettség", de már időben bejelentettük Sünit. Mehetne bármikor ha tudnám igazolni, hogy van bejelentett állásom. Valahol igazságos, mert azért kapom a GYES-t, hogy én neveljem, valahol meg nem, mert a fejlődéséhez szükséges a többi kisklambóval együtt lennie, megtanulnia, hogy nem körülötte forog a világ, stb.

    Valamint hogyan keressen az állást, akinek nincs valakije, hogy vigyázzon addig a gyerekére? (Ebből a szempontból még szerencsés vagyok.) Vigye magával állásinterjúkra és nyugtassa leendő főnökeit, hogy ez nem úgy van, nem fog zavarni a gyerek, csak éppen most így alakult. Hahha.

    VálaszTörlés
  7. jó, hát itt nincs gyes és hat hét szülési szabadság van, azután mindenki húz vissza dolgozni - mondjuk szerintem ez rémes.

    VálaszTörlés
  8. Az is rémes, igazad van. Végletek. (Sajnos itt még magánbölcsi sincs, de ha lenne sem hiszem, hogy meg tudnám fizetni.)

    VálaszTörlés