2011. június 10., péntek

napi HP-s

Ma már megfelelő méretű nadrágot vettem fel (van vagy 8 éves) minek következtében a helyes, magas, korombeli pasi rövid mustra után tíz perccel az ebédideje előtt elvállalta a gány gumim és felnim kicentírozását, egyebezését. Kissé letört, mikor mondtam, hogy nagy boldogságomban akkor most hívom a férjemet is, hogy nincs nagyobb baj. Az árat még ez előtt kérdeztem meg. Geci-e vagyok? Nem, mert rögtön megkérdeztem, hogy visszajöjjek-e délután, önként vállalta. Nomeg kellenek ilyen kis apró, külső pozitív megerősítések, mert Attila elfogult.

Amúgy tartós kapcsolatban persze, hogy tudatosan kell élni, okosan kompromisszumokat kötni szinte mindennap, persze, hogy könnyebb megugrani a felelősség és kötelezettségek elől, de ha valaha mégis elválnék még klimax előtt, én már ezt mégegyszer végig nem csinálom. Mindenképpen elvált, szintén gyerekes apukát keresnék akivel diszkréten összejárnánk dugni, de semmi együttélés, közös gyerek, meglevők egy fedél alatt nevelése nem lenne. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése