2011. július 13., szerda

munkásasszony

Visszahívtak, hogy nagyon szimpatikus voltam, érdekel-e még az állás (hogyafrancba ne?!) és ma menjek a kötelező orvosi vizsgálatra. Ugyan a szerződést még nem írtam alá, de hétfőn kezdek. Az üzem foglalkozás egészségügyi orvos felesége az asszisztense, nagyon szimpatikus, helyes emberek. Akkor buktam le, hogy ex-egészségügyis vagyok, mikor rutinszerűen elkezdtem volna kihúzgálni az EKG drótjait szép sorban. Nem szégyelltem soha nővérmúltamat, csak régen volt, sokat felejtettem, mégis innentől kezdve idézgettük az aranyidőket, feltartottuk kissé a sort, ajándékba megkaptam a tökéletes EKG papíromat (mégsem vagyok még szívbeteg, éljen), majd a HR-es lánnyal megbeszéltem a hétfőt. 

Nagyon, nagyon boldog vagyok, remélem jó hely, remélem, hogy túlélem a próbaidőt. Nem fogok rosszul keresni, de igazán jól csak a próbaidő után. Igaz ennek ára is van: mostantól heti hat napot húzok le, majd később három műszakban leszek. Amúgy a logisztikus egyik asszisztenseként dolgozom majd, hogy hol, azt ide nyíltan nem akarom leírni, de annak, aki ismeri az e-mail címemet szívesen elárulom. Első ránézésre olyan a hely, mintha kiragadták volna a térből, szupercsicsás új, örökzöldnövényes, külső-belső miniparkos, légkondis, sokablakos, friss illatú tér, ahol mindenféle nemzetiségű emberek jönnek-mennek sietve a folyosókon. Ritát holnap visszük gyerekorvoshoz, mert a bölcsibe kell hivatalos igazolás arról, hogy nem beteg. Amúgy a bölcsi hétfőn bezár, augusztus közepén vihetjük majd. Sajnos beszoktatni így nem én tudom, de remélem, hogy hamar túl lesz ezen.

6 megjegyzés:

  1. Kösz! :))) Jahh, a "viszonylag jól fizet-et" magyar viszonyokban értettem, de nem baj, nekem is fontos, hogy legyen saját keresetem, de most már a család létszükséglete is, az utóbbi időkben itt brutálisan megdrágult minden.

    (Szefit Rita már régóta nyúzza,ráfekszik, dögönyözi, de öreg, bölcs macska, és sokszor hagyja magát nyúzni. Tanítjuk Ritát, hogy nem szabad, az fáj a cicának, de még minket is gyötör visongva. A macska ezért legtöbbször csak hozzádörgölődzik, de aztán ritamentes helyre menekül.)

    VálaszTörlés
  2. "HR-es lány"

    van a világon hímnemű HR-es?

    VálaszTörlés
  3. Én még eggyel sem találkoztam.:D

    VálaszTörlés