2011. július 27., szerda

szolgálati

(Normális esetben már régen aludnom kellene, de ahogy hazaértem délután elájultam, és csak este 7-kor ébredtem fel. A mai nap kissé húzós volt. Ez angolos megfogalmazása annak, hogy bent teljes káosz és anarchia uralkodott el, miután újabb embereket tettek az amúgyis zsúfolt irodába, összekavarodott, hogy ki melyik gépen dolgozzon, beszart az összes nyomtató, a rendszer. A cég 7. jelmondata "ragadd meg a problémát és oldd meg magad!", ennek szellemében lebasztam az ügyeletes IT-st, hogy engem rúgnak picsán, ha nem végzem el a rámbízott feladatokat időben, tehát legyen kedves és oldja meg. Mondta nem érdekli, feleltem, hogy ez egyértelmű, ennek ellenére konkrét időpontot kérek, hogy mikor lesz lehetőleg azonnalra toner, nagy gép és rendszer javítása etc. Ha panaszkodna (nem fog), akkor  a cégnek erre a 7. jelmondatára hivatkozom majd. Harcedzett régi emberek is legszívesebben lecsaptak volna mindent, hogy hazamenjenek. Én még friss vagyok, nálam ez még messze nem verte ki a biztosítékot, ha holnap-holnapután, egy hét múlva kiveri, akkoris bírnom kell.)

Nem fizettük be idejében a netszámlát, lehet, hogy "büntiből" kikapcsolják addig, még el nem utaljuk. Egyéb esetben ha nem jönnék egy ideig, annak okai részleges agyhalál, szellemi-fizikai kimerültség,  számítógépundor és ezek permutációi lehetnek, de ennek ellenére jól leszek, megleszek, létezem, csalánba nem üt a ménkű.

3 megjegyzés:

  1. Lesz egy kis szünet? Legalább bepótolom a lemaradásaimat. :) Ha mégis hiányzik a számítógép, de nem akarsz írni, akkor ajánlok olvasnivalót. Ha linkről linkre követed, akkor megismersz. (Ez az olvasóidnak is szól, főleg azoknak, akikkel már volt köztünk párbeszéd a blogban.) http://bloggerke.sajatblog.hu/2011/07/29/ismerd-meg-bloggerket

    VálaszTörlés
  2. Köszi, valamelyik nap olvastalak, de annyira fáradt voltam, hogy nem volt erőm kommentelni. Meg igazából azt a témát mi már kileveleztük régebben, csak ebben a blogodban nem fejtetted ki- a párkapcsolatosra gondolok.:))

    VálaszTörlés
  3. A többit is érdemes elolvasni. :)) Most én is kicsit lemaradtam belőled, de majd mindent pótolok.

    VálaszTörlés