2011. július 31., vasárnap

a "'popcornos" csaj

-Kérsz popcornot?-meredt az arcomba anno egy bamba bocifej, alatta hatalmas zacskó pattogatott kukoricával. Ő volt az egyik szobatársam szülészeten, akinek velem ellentétben frontális lebenyének legnagyobb része nem funkcionál, ezért semmi sem hozza ki a sodrából, boldog és amúgy végtelenül jóindulatú. Nem messze lakunk egymástól, össze szoktunk futni a boltban, a maga szintjén (mit evett a gyerek, mit tud már, etc.) el lehet vele beszélgetni, magyar az anyanyelve. Utóbbit azért tettem hozzá, mert az alábbi, adatlapomon zajló FB-s levelezésünkön egyszerre röhögtem és sírtam. 
-Réka Szidonia: -szia e****.réka vagyok,5-én lesz megint zene bőlcsi és ha akarnál jőni a kislányodal.Szoltak hogy hivjunk még anyukákat és rád gondoltam hogy szolok.Péneteken 5-én kezdődik 10orátol a művelődési házba.
 -E. Szia! Köszi szépen a meghívást, de közben elkezdtem dolgozni, így már nem érek rá.:) 
 -Réka Szidonia: Szia.Az jo ha már dolgozol.És akkor be adjátok a bőlcsi a kislányt?Én is adom be szeptemberbe a bőlcsibe csaka ddig kel találjak munkát.Bocsi ha zavartalak. 
-E. Nem zavartál, de van levél funkció is! :) (Igen, hamarosan kinyit a bölcsi és megkezdődik a beszoktatása.)
-Réka Szidonia: Ha tudsz valami jo munka hejet légyszi szoljál nekem is.Jo lenne. És te hol dolgozol?
(Kiírtam az adatlapomra a munkahely rubrikába, hogy "majd beírom, ha véglegesítenek." Gyártósorra bevihetem ha az megfelel neki, biztos vagyok benne, hogy egy egyszerűbb monoton munkát jobban el is tudna látni mint én, mert nem frusztrálná, nem idegesítené. Félanalfabéta, ennek ellenére benne is van mit tisztelni. Hű, de emberbarát lettem.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése