2012. február 9., csütörtök

Deutschland

-A.:-Találtam neked egy állást, pontosabban egy hirdetést Németországban!
Én.:-Éppen arról akartam fanyalogni a blogomban, hogy mennyire megutáltam a németeket.

Azért elküldtem a közvetítőnek egy érdeklődő levelet, meglátjuk. Ha felvesznek, legalább németül megtanulok. A családomat nem vihetem magammal, ettől most kurvaideges vagyok, hogyan bírom ki Sünüs és Attila nélkül fél évig, de ha bejön, én leszek az előörs, később el tudom őket tartani. Itt előbb-utóbb éhendöglünk, ránkszakad a ház, mert már javíttatni sem tudjuk, minden bevétel az alapszükségletekre megy el, melyek szerények különben. 
-----------------------------------------------------------------------
Ami a németeket illeti, vagyok annyira épelméjű, hogy értsem idegengyűlöletük okát. Azért még mindig jobbak vagyunk szemükben a törököknél, ezért ugyan feleannyi bérért, mint egy német, de dolgozhatunk nekik. Übermenschkedő köcsögök. Azért itt van egy kis ízelítő az átlagmagyar barbárságáról, a közvetítő cég honlapjáról. "Habár az ápolókkal folytatott személyes megbeszélésen a jelölt azt nyilatkozta, hogy egyenlőre egyedül megy ki, mégis kivitte a családját is. A német partner ekkor gesztusként nagyobb lakást szerzett és segítette a családtagok elhelyezkedését is, a gyerekeknek óvodai, iskolai lehetőségeket keresni, a házastárs ingyenesen vehetett részt a német nyelvoktatáson, ám néhány felvett dolgozónak ez sem volt elég. Információink szerint volt aki arról panaszkodott, hogy A 150 négyzetméteres lakás télikerttel túl kicsi."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése