2012. július 25., szerda

képes

Egyszer én is kifekszem majd ide zöld és víz mellől szemlélve a városi nyüzsgést, tökéletes harmónia.


Zsibvásár az továbbra is van, de tiszta.

Mikor ezer évvel ezelőtt ezen átmentem kisebb szívrohamot kaptam, hogy "üvegen állok" mindjárt leszakad alattam a sok emeletnyi mélységbe. Azóta ha arra járok, mindig mulattatom magam ezzel.
Teljesen beleszerettem a számomra új Eiffel-térbe (meg is kellett kérdeznem Nórát, hogy ..ööö..izé, az melyik?) több képet is készítettem ott is. Képzeljétek Budapesttől messze szakadt kedveseim, a Nyugati aluljárót olyan tisztára pucolták, amilyenre már nem is emlékeztem. A Király utca Deák felé eső része is gyönyörű, azon meg eltátottam a számat, hogy a Kazinczy utcában is mennyi új ház épült (ott voltunk az egyik romkocsmában) úgyhogy most érdemes Bp.-re menni, és bátran lehet küldeni külföldi ismerősöket is. Egyébként sok túristakölök is nyüzsgött, ami jó, jöjjenek csak és távozzanak azzal, hogy vissza akarnak térni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése