2011. november 26., szombat

Nemzeti Információs és Bűnügyi Elemző Központ


LSD, Uzi, anarchia, kézigránát, amphetamin, nitroglicerin, AK-47-es, háború. 

Tisztelt Nemzeti Információs és Bűnügyi Elemző Központ!

Most, hogy beírtam pár olyan keresőszót, melyek alapján szoftverük ismét megtalálja blogomat, reményeim szerint élő személy is elolvassa Önökhöz itt írt levelemet! Megértem, hogy az Önök feladata a haza védelme, a gyanús elemek kiszűrése, az sem zavar, hogy engem is figyelnek, olvasgassanak nyugodtan, ez egy nyílt blog. Kérem, ebből következik az is, hogy a blog egy szabad műfaj, tehát ha én kitalálok egy krimit, melyben mindezen felsorolt szavak szerepelnek, netán egyes szám első személyben írom meg mesémet, az bűn? Korántsem. -Hogyne!- kiáltanak fel- Azt könnyű mondani, hogy ez csak fikció, azt majd mi eldöntjük, hogy ki és mi veszélyes!  Ahogy parancsolják, utánam aztán nyugodtan nyomozhatnak a tisztelt urak és hölgyek, ha már erre van pénze éppen minap bóvlivá minősített államunknak. Magam jellegtelen tucatember vagyok, ellenben kedves, mert segítek információközléssel: még alkoholt sem iszom, pártnak, szektának, kluboknak tagja nem vagyok, hiába alkotmányos jogom mindezekkel élni. Örülök annak, kénytelenül ezzel a parlagi, ám találó szófordulattal aláfestve mondandóm összegzését, hogy még van lyuk a seggemen.

Üdvözlettel,

Eliza (Bár talán már az igazi nevemet is tudják, spanolhatunk FB-n is.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése