2011. április 4., hétfő

Süni, plüssüni és sün

A 16 hónapos Ritasüni ma felvette az egyik zoknimat, egyre ügyesebb. A papucsaimban is tud már menni, ami szép teljesítmény, kettőnk lábméretének különbségét tekintve. Nem fogok csodálkozni azon sem ha hamarosan a sminkjeimet lopkodja majd. A tükörben már régóta nézegeti magát, de ezt szerintem nem tőlem utánozza: nő.
Ma jó baba volt, nem húzta le a terítőt az asztalról, nem borította ki a méregdrága bifiduszos csodagyereket ígérő táplálékkiegészítő tápszert a szőnyegre, a mosogatógép ajtaját lehajtva és arra felállva nem törte el a kávékiöntőt helyettesítő bögrét sem, végezetül dolgát jól végezve nem fetrengett bele mindezekbe.

Szombaton anyám a padlón felejtett egy flakon olajat, Süninek több sem kellett. Végülis a szőnyegre már ráfért egy alapos, szőnyegtisztítóhabos nagypucolás, a kiömlött olajat és az egész lakásban fellelhető olajos mancsnyomokat röpke pár óra alatt felderítettem és eltüntettem. Az egyetlen játékbarátjából (plüssün) és ruháiból is sikerült kimosatni a géppel az étolajat, minden nagyszerű.

Megállapítottam, hogy valószínűleg monogám, mert rengeteg, szerintem ugyanolyan aranyos, kedves plüssállata van, de ő csakis a sünhöz ragaszkodik. (Nő?) Anélkül nem tud aludni, hurcolja fel és alá, napi rutin, hogy keresni kell a lakásban, miközben ő az ágyában felállva kétségbeesetten irányít.

Az előbb kint cigiztem, és hangos röfögést hallottam a kertből: ma este is megérkezett idei első sününk. Kiosontam, Gombóc cica nézett rám, "hol van a Süni?"-kérdeztem tőle halkan. Villant egyet a szeme és a röfögés irányába iramodott. Nem, nem bántja, a macskáim szeretik a sünöket.

2 megjegyzés:

  1. :))) Jajj, Neked már nagyon régóta tartozom válasszal, de már ég a pofám, hogy mindig halogatom, másoknál is ha ez ment engem.:)

    VálaszTörlés