2011. április 1., péntek

virágöntöző/áruszállító munkakörbe....

Én: "-Betöltötték már az állást? Igen értem, hogy elsősorban férfimunkaerőt keresnek, de én erős vagyok, elbírom a facsemetéket, és '92 óta van jogsim. Igaz kistehert nem vezettem még, de furgont igen.*** Ami meg a kertgondozást illeti, családilag gyerekkorom óta folyamatosan kertészkedünk mindenhol.*** Hogy ismerem-e Budapestet? 33 évig ott éltem. Az iskolai végzettségem....nézze...most hazudnom kellene, de nem tudok.... ***Persze, tegeződjünk. Nem, nem tartom alantas munkának a földben kotorászást, hidd el van irodában is "koszos munka".*** Én is ősznte leszek: igazad van, lelépnék, ha jobb ajánlatot kapnék, de azért gondold meg, három nyelven beszélek. Az egyik stabil vevőtök olasz? Na akkor lehet, hogy még növelném is a bevételt, az olaszok imádják ha valaki tud az anyanyelvükön.*** Értem, hogy félsz attól, hogy belelendülök és aztán otthagylak, te meg kereshetsz mást, nos akkor sok sikert mindkettőnknek, szia, szia."

Fel voltam kávézva, azért voltam ilyen magabiztos, mit kell azt tudnia, hogy furgont körülbelül kétszer vezettem a csepeli Duna- parton, eddig önállóan csak egyszer nyomtam le a J.-Bp. távot autópályán, de nálam hülyébbek naponta mennek ide meg oda, egyszer mindent  el kell kezdeni, nem? Lehet, hogy kiderítem, hogy hol van a boltja és személyesen beszélek vele, mert eszembe jutott, hogy elcsalhatnék időt (bocccs dugó volt Pesten) és rövid időszakokra találkozhatnék a barátaimmal. 

1 megjegyzés: