2011. április 6., szerda

melltartóvásárlás

Kitaláltam a tutiságot, hogyan lehet gyorsan és megbízhatóan melltartót venni anélkül, hogy ezret fel kellene próbálni a kövérítő tükörben, miközben a 16 hónapos szétszedi a boltot. Csájnízvert, mert az is jó, meg most erre futja. Vittem magammal egyet, ami tökéletesen jó, mutattam a főkínainak, hogy ezt nem innen kaptam le, frissen van mosva ne parázzon (nem mintha nem lenne ezerszer dzsuvásabb a kipakolt bolti) és csak gyorsan hozzámérem az összes nekem tetsző feketéhez, hogy hatékony és időtakarékos legyek. 

Süninek viszont nem tetszett a hely, és miközben kapkodtam le a legelső nekem tetsző feketét, azt láttam, hogy a gyerek a nyitott ajtón keresztül boldogan vágtat ki a napfényes szabadságba, a legforgalmasabb óvári útra (próbálok bp.-i párhuzamot keresni, mondjuk a Rákóczi fele a Blaha és a Ferenciek között, az is untig elég). Gyorsan elhajítottam a bugyis melltartót mielőtt besípolt volna a riasztó, és elcsíptem a kapucnijánál fogva. Ettől dührohamot kapott és megindulva egy csapáson elkezdett mindent ledobálni a polcokról, alsó fogasokról. Rohantam utána én is, elnézést kéregettem és pakoltam vissza, Sünt pedig beültettem egy kosárba.
 
A főkínai közben küldött egy nagyon kedves kínai lányt, aki csak kicsit tudott magyarul, de nagyon tetszett neki Süni, kézzel-lábbal magyaráztam neki, hogy nyugodtan babázzon vele és ezer kösz, mindjárt eltűnünk, mielőtt ők dobnának ki. Jött egy magyar eladócsaj is, ő értette mit akarok és ketten hamar összemértük a szóbajöhető darabokat, juhhé, most van szép fekete szivacsos csipkésem, meg szivacsos selyem(színű) türkizem+ bugyik hozzájuk. 

Sünt kiszabadítottam, nagyon méltatlankodott, aztán hazavezettem kakaón üvöltetve szerintem megnyugtató zenét (Twin Peaks nem parás számai) és mivel még mindig újítják a 86-os itteni szakaszát sokáig mentünk, mi mindkettőnket elégedettséggel töltött el, mert szeretünk autózni.

3 megjegyzés:

  1. Szerintem unatkozott a kislány. Talán rábízhattad volna, hogy ő mérje össze a melltartókat.

    VálaszTörlés
  2. Annyira még nem okos, még csak 16 hónapos.....:o

    VálaszTörlés
  3. Egyébként részben az én hibám, előtte már bevásároltunk a DM-ben, nem tudtam mennyit bír. A második bolt már sok(k) volt neki.

    VálaszTörlés