2012. április 7., szombat

Rita és a bárányhimlő

Képzeljétek most, hogy nem jár gyerekközösségbe, éppen be akartam oltatni Ritát bárányhimlő ellen, mikor megfázott. Nem baj, gondoltam, várunk két hetet (lázas betegségek után két hétig nem oltanak felnőttet sem) aztán mehet, és védve lesz a rettegett új törzstől. Erre elkezdett bepöttyösödni. Először kicsit, aztán tetőtől talpig, de nem vakarta, addigra az enyhe "megfázása" is elmúlt. Azért hintőporoztam, ártani nem árt alapon, ma ez a kezelési módszer és nem a rázókeverék. Továbbá elvittem a Szeníliához (=Neocitrhan doktorhnő), aki atípusos bárányhimlőt diagnosztizált rajta, hozzátéve, hogy mostanában csupa ilyennel találkozik. Remélem, hogy Sünink erős ebben is, és nem lesznek olyan horroros szövődményei, amiket a neten a gyerekorvosi tájékoztatókban olvastam. (Igazából ezt hiszem, akkor félnék, ha lenne kistestvére, mert az esetek nagyrészében az idősebb testvérben továbbmutálódott támadja sokkal agresszívebben a fiatalabbat.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése