2011. március 11., péntek

"Az életem egy film, melynek nem túl jó a szereposztása és ráadásul a sztoriját sem értem" /ismeretlen/

Vagyis itt nem változott semmi. Amúgy mire elküldhettem volna az áldemokratikus kérdőívet az alkotmány tervezetről, már meg is "szavazták" azt. Beleolvastam, sokkot kaptam, önvédelemből összezártam, szóljatok ha királyság lesz. Jelenleg nemcsak az én életem érthetetlen és szar film, hanem Magyarországé is.

Sikerélmény, hogy Allal ma bioszoztunk a matek után, utóbbiba csúnyán belesültem, frusztrált  is rendesen. Azt hiszem Al annyira nem élvezte a tengeri herkentyűket, élő őskövületeket, az egyre rendszerezettebb lényeket, mint én. Nem baj, előbb-utóbb  eljutunk közös kedvencekhez is, miket direkt a végére hagytunk csemegének.

2 megjegyzés:

  1. Magyarországnak nem alkotmánya lesz, hanem tákolmánya. Írtam a blogomban, hogy én mit szeretnék, szerintem már olvastad, de ha mégsem, akkor: http://bloggerke.sajatblog.hu/2011/03/03/kerdoiv/

    Szerintem örülhetsz, hogy Al jól halad, és legyél büszke erre a sikeredre, mert van mire.

    VálaszTörlés
  2. Tákolmány: ezen jót nevettem, remélem legefeljebb két évig lesz hatályos.:D

    Köszi, de Al-é a nagyobb érdem, aki nagyon elszánt, a babájára gondol, és ez ad neki erőt!:)

    VálaszTörlés