2011. május 26., csütörtök

Egyébként mostanában jókedvem van. Meleg van végre, bicajozhatom Sünnel ide-oda, napozhatok vele a kertben meztelenül (neki kicipelem a nagy zárt ruháskosarat melegvízzel töltve), már nem látom magam reménytelenül dagadtnak és rondának, Al tanítása megolajozza berozsdásodott elmémet, és az egyik helyi potenciális barátnő jelezte, hogy jó lenne elbeszélgetnünk végre. Nehezen oldódó, sokat dolgozó, megtisztelve érzem magam, hogy így gondolja.

Péntekre A. szabit kért, mert hoznak egy új, hipermodern CNC gépet a gyárba, ahol dolgozik, és ő az egyik lehetséges kiszemelt, akit be akarnak tanítani rá. Hátulütője, hogy ezzel egyetemben három műszakba szeretnék tenni parancsolják abba. Egy kollégájától kapott friss szakanyagokat (ha kinyomtatnánk, lenne több lexikonnyi papírunk) és Attila meg akarja tanulni, mert aki ezen dolgozik, az több pénzt kap. Aki aztán tud ezen dolgozni, az kacsingathat nyugatibb, jobban fizető állások felé. Szóval ha megtanulta elméletben majd gyakorlatban is, akkor nekiállhat ő is gyűrni a németet, amit most én fogok a konyhaasztalnál. (Ott szerettem mindig tanulni, mert az ágyamon fekve a jegyzetek felett, előbb-utóbb elaludtam. Ha már az asztal mellől is felugráltam volna, akkor könyvtárba zártam be magam, de most ezt Rita miatt nem lehet.) Attól Al jöhet, a konyhaasztal, ami egyben a "szalonunk" ülőgarnitúrája is, átalakul a tudományok papírosainak, kódexeinek, megabájtjainak szent káoszává.
Kiegészítés: azért dugunk is.
-
Szombaton tripla szülinapi ünnepség lesz: Rita most volt másfél éves, én 150, az öcsém pedig 14, de legfeljebb 16. Attilát megszabadítottam a tépelődő kíntól, hogy milyen ajándékot vegyen nekem, csak annyit kérdeztem, hogy költségeket tekintve meddig mehetek el a Lush rendelésekkel? Kissé túllőttem a limiten így hó végén, ezért felhívtam a Lush-t, hogy azt lehetne-e, hogy pár nappal később küldjék (mikorra biztosan ki tudom fizetni). Nagyon kedves lánnyal egyeztettem, véletlenül éppen akkor készítette össze a csomagomat, és készségesen eltolta kiszállításának időpontját. Ügyfélbarát bolt Magyarországon. Ritka.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése