2011. május 10., kedd

a nap mondata

Süninél Neocitran dr. vhírusoss fhertőzést állapított meg, de mivel a mandulái is gennyesek, így antibiotikumot is kapott. Kértem köhögéscsillapítót is, de azt nem írt fel, mert a gyerek tüdeje tiszta. Igenám, de azért ilyen kókadt, és benőttek a szemei, mert az állandó köhögés mellett nem tud aludni! Na ezt hiába mondtam, ellenben a méregdrága normaflore-t felírta egy cetlire. Anyád! Kap még mindig bifiduszos, immunturbózó tápszert, felesleges a kétséges hatású, ugyancsak bifiduszos lötymő. Kikönyörögtem a patikustól köhögéscsillapítót, valami borostyán kivonatos szirupot adott, eddig már használt is, Süni délután nagyot aludt. Jelenleg már a cipőit venné, hogy kimehessen a "táijtába", vagyis a kertbe.

Közben a rendelőben ott volt egy seregnyi hatodikos-nyolcadikos kölyök, akiket éppen rutin szűrésre hurcoltak oda. Én voltam az egyetlen babás, nagy rajongással álltak körül. Kérdezgettek mindenfélét, azt is, hogy ugye ő az első? Mondtam, hogy igen, és az utolsó is, mert vénen kezdtem az anyáskodást. Ezen elcsodálkoztak, mire visszakérdeztem, hogy miért mit gondoltok hány éves vagyok? Talán olyan 27-28? -találgatták. Jajj, ti nagyon édes, kedves srácok vagytok, de a helyzet az, hogy 36! Döbbent csend, majd az egyik srác beszólta a nap mondatát:
-"Az én anyám is ennyi, azt' száznak néz ki!" 

2 megjegyzés:

  1. Örültél a megjegyzésnek? Nekem tetszik. A kislányod majd meggyógyul. Nekem most az életem beteg, én egészséges vagyok.

    De úgy érzem, közel a megoldás. A blogomban írtam róla 2 bejegyzést.

    Az első:http://bloggerke.sajatblog.hu/2011/05/10/zavar-a-rendszerben/

    A második: http://bloggerke.sajatblog.hu/2011/05/11/folytatas/

    Ezeket nem(csak) azért linkeltem, hogy reklámozzam a blogomat, hanem azért is, mert talán érdekel téged.

    VálaszTörlés