2011. május 19., csütörtök

devizahitelek - nincs ingyen ebéd

A sok újsághírből a magam pórias észjárásával a következőket szűrtem le. Amennyiben most lenyomják pl. a svájci frank árfolyamát 3 évre, (mi is érintettek vagyunk ebben, mint oly sokan), utána  egy petpalacknyi hímivarszevet kell majd deepthroatoznunk, ami sokkal jobban fog fájni a mostani, sima erőszakos fellációnál.

Tipp azoknak, akik vissza szándékoznak küldeni a demokráciásat játszó, "hallgassuk meg egymást" jeligével postán érkezett kérdőíveket. Apropó posta: a végén még kiderül, hogy nem is vicc az, hogy Orbán postai részvényeket vett.

2 megjegyzés:

  1. Én ezt még nem kaptam meg, csak a "Nem erről volt szó" című LMP-s szórólapot nyomták a kezembe az utcán, de majd véleményezem a kérdőívet, ha megkapom és elolvasom. Azt nem tudom, hogy visszaküldöm-e, mert ezen név is van. Persze mindig tisztességesebb a nyílt szavazás, mint a titkos, (ezért nem értek egyet azzal, hogy titkos szavazással választunk képviselőket), de ez most nem arról szól, hogy mit akar a nép, hanem arról, hogy ki mer ellentmondani a kormánynak. Ettől veszélyes.

    VálaszTörlés
  2. Igen, én sajnos elrontottam, mert lelkesen aláírtam a nevemet (a borítékra is), de miután olvastam a vonalkódos megfigyelést is említő blogbejegyzést, úgy döntöttem, hogy nem küldöm vissza.

    VálaszTörlés