2011. május 9., hétfő

na egy kicsit mégis

Ma konfrontálódtam az anyósommal. Első körben az udvaron, a kerti kapuban, ahonnan beljebb akart terelni, de mondtam, hogy nem megyek, hagy hallja csak mindenki. Falun ez a legjobb módszer. Egyes ismeretlenek (természetesen ismeretlenek, hiszen nem akarok rágalmazási perbe keveredni) azt állítják, hogy én stresszelem, gyötrettetem pszichésen őket, amivel halálukat siettetném, hogy birtokba vegyem minél előbb az egész házat, Attilát pedig már meg is hülyítettem, aki pipogya, mert hagyja magát. Emiatt hamarosan kötünk Attilával egy házastársak közös tulajdonát megszüntető szerződést, melyben én minden, rám eső ingatlanról lemondok. (Házasságkötéskor az ingatlan alapból  fele-fele arányban osztódik a házastársak között.) Ez nem lesz olyan olcsó mulatság, hiszen csak ügyvédi ellenjegyzéssel jogerős, de így hivatalosan is megvédem magamat a rágalmaktól. Az ismeretlenek pedig levélben fogják megkapni ennek másolatát, de akár FB-re is felteszem.

9 megjegyzés:

  1. Bocsáss meg, de ez nem így van. A házasságkötés után szerzett javak osztódnak fele-fele arányban, a házasságkötéskor már birtokolt javak különvagyonnak minősülnek.

    Marhaságokat meg ne csinálj. Miért nem tök mindegy, hogy ki mit gondol?

    R. Judit/gondoskodó :-D

    VálaszTörlés
  2. Legyen már több eszed. Visszamenőleg amúgy sem ér ez semmit, a falusi hírek szerint sem, és amúgy is le vannak szarva. Meg aztán: a kéglid ára be van oda építve nem?

    csen

    VálaszTörlés
  3. Csen, be van, de csak annyival tudom bizonyítani, hogy A. bankszámlájára utaltattam a pénzt. Számlák nincsenek, de ez is valami.

    Nem fogunk elválni. Amennyiben mégis, én magam mennék akár a híd alá is, de nem maradnék olyannal egy fedél alatt, akivel kapcsolatunk idáig züllene.

    Gondi: Attila miatt csinálom. Azt már megszoktam, hogy a nővérei, unokahúgai-, öccsei még hátat is fordítanak nekem, nemhogy köszönnének, de vele, a testvérükkel, nagybátyjukkal is ezt csinálják! Miattam, mert az előző blogomban kissé kinyitottam a számat. Abból azóta akkora probléma-tömlőt dagasztottak, hogy szerintem már azért is én vagyok a bűnös ha valamelyikük tőlem 200 km-re elbotlik, és beveri a lábujját. Minden rossz okozójának lettem kikiáltva. Nem magamat tartom szánalmasnak ezért.:)

    VálaszTörlés
  4. Nem azt feltételeztem, hogy elváltok, egyszerűen baromság lenne. Ne csináld ezt, amúgy sem érnél el vele semmit, nem lennél jobb attól a hülye szemükben...
    csen

    VálaszTörlés
  5. De hátha mégis...? Amúgy kölcsönösen mondunk le az egymást ért örökségekről. Én azon lszek, bármilyen hihtetlenül is hangzik, hogy még ebben az életben legalább egy óvári panellakást összevakarjak magamnak-na nem itthoni munkával persze.;)

    VálaszTörlés
  6. NE. kétszázvalahány válással a hátam mögött azt javallom, ne. Érdemes leülni és megbeszélni egy független harmadikkal.

    Szerintem.

    De szerintem a kapcsolatokon dolgozni kell. Beszélni, megbeszélni, tenni egymásért...

    Nem pedig elhatárolódni, meg mások szája íze szerint marhaságokat elkövetni, különösen nem büszkeségből.

    Adjak még jó belepofázós tanácsokat? :-D Vannak még ötleteim...

    VálaszTörlés
  7. Adj csak, szívesen olvasom őket! :)

    VálaszTörlés
  8. nyanyus, ne légy hülye. a fejed tetejére állhatsz, ha egyszer eldöntötték, úgyis utálni fognak. legalább ne vidd bele őket a házasságodba, még áttételesen sem.

    f.

    VálaszTörlés