2011. május 28., szombat

yin-yang, yin-yang...

A. kimerültsége az egyhangú táplálkozástól eredt, pontosabban az alap kimerültségét tetőzte mindez. Pizza, pizza, pizza. Élesztős candida táptalaj, belekben puffadó üres szénhidrát. A kínai gyógymód ugyanazt írja, mint a nyugati, kiegészítve azzal, hogy ez jin eredetű (a jin a női erő) energiahiány. Tegnapi szeretkezésünk alatt nem voltam túl aktív, mert félig meditáltam, igyekeztem a köztünk levő yin-yang körforgást vizualizálni. Sikítófrászt kapott volna ha elmondom ezt, és nekiállok szóban és zenével hókuszpókuszolni. Majd később, erre még nincs kész. Tehát fogalma sincs, hogy miért élvezett akkorát. Reggelre jobban lett, elolvasta amiket mondtam, megette a salátát, próbál sok vizet inni és még zöldteát is főzött magának, azt már magától böngészte ki, hogy mérgtelenítő. Valamint megdorgált, hogy a blogomba ilyen primitív képletet írtam be, amikor egy 30 fázisos CNC munkafolyamatnál már a képlet....hasonlóról nemrég Mo. is írt, hehe.

2 megjegyzés: