2011. május 18., szerda

edzésnapló

Frusztrált vagyok. Ellenőriztem napfényben, tükörben a seggem, combom, tényleg nem cellulitiszes, ne csak a pofám járjon. Attól viszont még nagy. Ezt orvoslandó nekivetkőztem atlétára ("falun mindegy, városban meg nem nézik" önbiztatással), hogy az izzó napon tekerjek el Sünnel hosszabb távra, de győzött a lustaság. Meg a fájdalom, és az ilyenkor szokásos hormonvihar okozta hápésedés, pedig fájdalom ellen is jó tekerni, mivel a görcsölő méhizomszövetben keletkezett oxigénhiány okozza azt. Puding voltam, fájdalomcsillapítót vettem be. Morogva el.

3 megjegyzés:

  1. Nincs egy kutya a környéken? Talán ha előtte bicikliznél, akkor lenne motivációd. :D

    VálaszTörlés
  2. Menstruáltál már?!:D Hörrr! :D

    VálaszTörlés
  3. Leslagoztam a bicajt, már nem sáros. Készülődöm. Valamikor jön Al is délután, meg erős szél fúj...ööö oké, nem mentegetem magam előre.:D Iszom még egy bögre kávét. (Fénykoromban lehagytam volna egy kutyát. Gepárd kellene, de egyelőre párduc is megtenné.;o))

    VálaszTörlés