2011. augusztus 6., szombat

életem eddigi legdurvább munkahelye

Leltározás zajlik az egész rabszolgatelepen. Csütörtökről péntekre éjszakás voltam, hazaértem hétre, de  még aznap, vagyis pénteken beosztottak  délután kettőtől tízig. Odaálltam hajnalban Pókerarc elé, hogy beszélni szeretnék vele.  Intett a fejével, hogy mondjam. Kis billentéssel nemet intettem, hogy ne itt, ő válaszul hasonlóképpen kifelé billentve, hogy kint? Mire bólintottam, hogy igen. A metakommunikáció működik. Máris kipenderült az asztala mögül.  A szemébe néztem végig, és higgadtan  közöltem vele, hogy ez a beosztás most így nekem nem jó, tud-e alternatívát ajánlani helyette? Nyökögött, hogy akkor szabit tud felajánlani, de az xy számít rám, és bevetett egy számomra eddig ismeretlen melegbarna, bánatos kutyaszemes kérlelő tekintetet. Szemét Pókerarc, ez bejött! Erre a "számít rád"-ra még nem vagyok immunis, azonkívül újonc, így bólintottam, hogy legyen hát. 

Most már olyan fáradt vagyok, hogy nem érzékelek semmit. Délután kérdezte tőlem egy öreg cigiszünet közben, hogy mit csináltam Pókerarccal reggel, mert ő még nem látta így megbénulva "azt a gyereket"? Mondtam neki, hogy semmit, csak jó erősen végig a szemébe néztem, és kulturáltan a tényeket közöltem vele, talán még nem találkozott ilyen nővel. Az öreg kuncogott, veregette a vállam, én röhögtem, sütött a nap, vidámak voltunk. "Tündérkém"-folytatta - Azért ha majd ..ööö..hogyismondjam, na, ha......- Janibá' arra gondolsz, hogy cidáztatna egy raktárban?-vágtam a szavába. -Nem mondod, hogy rámmozdult?!
-Jajj tündérkém, te még nem ismered, hogy itt mi megy! Egyrészt láttam, hogy néz rád, amúgy ez szerintem még a targoncát is baszogatja úgy áll neki folyton, hogy törne bele a fasza egyszer! Aztán mit gondolsz a kolléganőid miért dolgoznak annyit?! Vagy nem voltak hajlandók rá, vagy rosszul csinálták, francokat se érdekli, de tudok neked mutatni egy-két mádámot, aki valamit ügyeskedett vele, mert aztán jó helyre kerültek mind, nekem már nem is köszönnek. 

Szerintem az öreg képzelődik. Verseng a sok pasi az alfahím szerepért, Pókerarc középvezető, közel 1 évtized alatt talán megdugott 1-2 lányt onnan, az öreg pedig felnagyítja mindezt, mert irigykedik a fiatalabb kakasra, közben meg magának puhítana, ehh. 
(Ma rámkattant egy 20 éves gyönyörűség is, hááááááát ilyenkor egy ezredmásodpercig sajnálom, hogy nem vagyok már szingli, tisztáztam vele, hogy nem vagyok az, sőt. Elszontyolodott egy darabig, mindegy, a hiúságomnak jólesett, hogy sokkal fiatalabbnak nézett.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése