2011. augusztus 24., szerda

fásult, allergiás

Nem történik velem semmi. Ritát elviszem reggel a bölcsibe, hazahozom koradélután. A takonykór amit elkaptam tőle, valószínűleg allergiás alapú. Tehát én parlagfű allergiás vagyok, aminek most van a főszezonja. Az allergiás reakció során hisztamin szab fellazult orr-, légzőszervi nyálkahártyák könnyebben beengedik a bacikat, vírusokat, ezért fájt a torkom. Mostanra az lokális antibiotikus és antiszeptikus szerek alkalmazásától elmúlt, lázam nincs, ellenben van egy nagy duda fejem, szájon át lihegek, és már annyi  papírzsebid használdam el, amivel kiirtottam a fél Hanságot. Felhívtam a szomszéd, szintén autóalkatrészeket gyártó gyárat ami mellől kiléptem, beszéltem egy HR-es nővel, kérte, hogy küldjem el az önéletrajzomat. Megtettem, nem cifráztam, gyakorlatilag arról szólt a motivációs levelem, hogy "adjanak munkát". Csudaérdekes mindez.

Az öcsém jobb lábát műteni fogják szeptemberben, mert visszeres és csúnyán begyulladt. Nem is dohányzik, ellenben rendszeres társasági alkoholfogyasztó, ami pucolja az ereket, vagy mégsem? Szívás. Viszont szerelmes végre egy fiatal lányba, amivel semmi gond nincs, mert születési dátumát tekintve hiába 32 éves, nőügyekben legfeljebb 17, így a 21 éves lány biztosan érettebb nála. Jópofa fotó róluk, illetve az ujjaikról:  

1 megjegyzés: