2011. augusztus 14., vasárnap

szófosás

Lett volna egy másik álláslehetőség is: a bölcsi melletti idősek klubját kellett volna vezetnem. Nos, nem mentem el az interjúra. Utálom az öregeket azon az alapon, hogy a legtöbb ember idióta és mire megvénül, még az a kevés esze is kicsorog a fejéből, amitől még elviselhetetlenebb lesz. Az egyéniségek ritkák, esetükben az életkoruk soha nem számított. Annak a valószínűsége, hogy legalább egy ilyen akadjon az idősek klubjának nevezett nappali geriátriai gondozottak között, igen alacsony. 

Másrészt egyedül kellett volna ülnöm egy irodában, minek esetemben katasztrofális végkifejlete lett volna, utáltam volna azt a kevés munkát is, a világot, azon belül a poshadt állóvizet, halogattam, bagatellizáltm volna mindent, így rövid úton joggal kitették volna a szűrömet. Közben a szomszédban lett volna Rita 120 kölökkel összezárva, biztosan átlopdostam volna megbontva ezzel a bölcsi és beilleszkedése rendszerét, a gyerekzsivalytól is rosszul vagyok, nem véletlenül nem mentem soha közelébe sem gyerekekkel, sem idősekkel foglalkozó szakmának.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése