2011. január 5., szerda

amikor csak egy számít

Ingleichen ma úgy elesett, hogy akkora púp nőtt a fején, hogy miután ellenőriztem (a kezdeti 2 perces sokkon átesve) hogy nem utalnak-e jelek komoly koponyatraumára (bevérzett szemfenék, fülvérzés, eszméletvesztés, hányás stb.*) ezért nem hívtam mentőt, csak Földönjárót, akivel bevittük kórházba. Megröntgenezték, megvizsgálta egy kedves doktornéni, ezt most megúsztuk. Azzal vigasztaltak többen mosolyogva (egyébként nagyon kedves nővérek), hogy "Ó mennyi ilyen lesz még!" Biztosan, akkor sem tudtunk ezen nevetni.

Hazafelé néztem a máskor irigyelt csicsás családi házakat, és arra gondoltam, hogy szartse ér semmi, ha Süni komolyan megsérül, neadjisten meghal. Na csak ennyit akartam mondani mára. 

*Kifelejtettem az álláskeresős kommentekből, hogy érettségi után 4 évig nővér voltam először sebészeti járóbeteg rendelésen asszisztensként, aztán egy klinikai hasi sebészeten.

5 megjegyzés:

  1. örülök, hogy nincs baja Sünidnek. bár nem tudom milyen ennyire aggódni, de biztos borzalmas.

    nővérből bölcsész?! szép nagy volt az a dombocska :D

    VálaszTörlés
  2. Süni rendben van, szépen alszik, az előbb felébredt és mosolygott.:)
    ---
    Ezen mindenki elcsodálkozik, de gondolj csak bele, hogy hány orvos volt/van/lesz író is egyben? Mindkettő az élettel foglalkozik.

    Engem is a nagy kérdés érdekelt, az élet értelme, meg minden (42? :D), de ezt csak két oldalról tudtam megközelíteni: orvosi egyetem, vagy bölcsészkar.
    Orvosit buktam, nővér nem akartam maradni, mert abban Magyarországon nem láttam perspektívát, mentem btk-ra, annak ellenére, hogy tanár vagy kutató sosem akartam lenni. Egy ideig újságíró is voltam, de ez talán nagyképű: firkálgattam. Külön blogtéma.

    Még az egyetem alatt észbekaptam, felvettem alap közgáz előadásokat és elvégeztem egy OKJ-s marketing tanfolyamot, ahol legalább gyakorlati tapasztalatokat sajátítottam el, amik később jól jöttek.

    VálaszTörlés
  3. újságíró? *.* ha lenne bennem egy kis tehetség, engem is érdekelne az írás =)

    én nagyon utálom a gazdaságot, közgázt.. nem is tudom mit keresek főiskola közelében :D

    egyébként nővérként simán kimehettél volna akármerre. pl anyumnak most jól jött volna egy kis német nyelvtudás na meg 20 év minuszba. Osztrákiába kellett volna egy idős nénihez egy ápolónő heti 1-2 alkalommal (havi 8 max.) és ezért kapott volna itthoni fizetés 4szeresét.
    azért még mindig kimenni éri meg, akárki akármit is mond..

    VálaszTörlés
  4. Iiigen, de ismerem ennek a buktatóit.....Mondjuk úgy, hogy házi betegápolást nem szívesen vállalnék, de még a kórházit is meggondolnám. (Voltak ilyen terveim, de elvetettem. Aztán ha rákényszerülök...)

    VálaszTörlés
  5. jó persze, biztos nem minden ilyen rózsaszín meg virágos, de azért a tudat, hogy máshol másképp van.. háát :S

    VálaszTörlés