2011. január 8., szombat

a berendezésnek semmi baja

Másnap: ó, nincs itt semmi baj. A meditáláshoz türelmetlen voltam, annak a női megfelelőjéhez folyamodtam, amit fiúknál hokizásnak nevezünk. Mindenki aludt, nem ébreszthettem fel F.-t, hogy "drágám, nekem most azonnal tudnom kell, technikailag van-e bajom!" Mellesleg sosem szólítjuk egymást drágámnak, édesemnek, ez néha hiányzik, megfelelő intonációval ejtve olyan viccesen kedves tud lenni. A nyuszómuszó már nekem is durva lenne. Nos tehát csak magamra figyeltem, senkire nem gondoltam. 

A gát ledőlt, utána hajnali négyig fetrengtem felhúzva, mert azért a "hokizás" nem az igazi, és kevés is. Egy megfelelő vibrátor kiütött volna, de olyanom régen nincs, a fene gondolta volna, hogy párkapcsolatban kellene. Hülyeség, akik nem élnek együttélős párkapcsolatban, majdnem mind azt hiszik, hogy bárhol, bármikor el lehet kapni a másikat. Nem android az! Tabukat döntögetek, miért ne? Miért vergődjek hajnalig, csak azért, mert férjem van és nem illik? Ugyanmár! Mivel korábban volt már több vibrátorom és mellette szeretőim, eloszlatom azt a tévhitet is, hogy arra rá lehet szokni. A hokizásra rá lehet? Dehogy, az Önök nagyrésze is csak csinálja kedves uraim, egyedül, alkalmi avagy stabil társ mellett is. Egy kis levezetés az, semmi több.  

3 megjegyzés:

  1. szerintem is teljesen normális olykor még a férfi mellett is az, hogy önmagunkat kényeztessük. végülis senki sem szeret engem magamnál jobban :D
    jó lett volna, ha a szekrénybe lapul egy vibrátor mi?! :D
    már én is többször elindultam gondolatban szexshopba, de valahogy mindig elmaradt.. na meg az erotika kiállítás is. =(

    VálaszTörlés
  2. Szigorúan 18 éven felülieknek... :D
    Meglepett nyíltságod a témában.

    VálaszTörlés
  3. Timosz: akik ott dolgoznak, azok annyi mindent láttak már, hogy egy ártatlan vibrátorvásárlásnál arcizmuk sem rezzen. Igaz először engem is egy barátnőm vitt el, nagyon zavarban voltunk és egy csomó mindenről azt sem tudtuk, hogy mire való. :D

    Később rendeltem neten egyebeket, na az kicsit para volt, hogy valóban jelöletlen dobozban postázzák-e ki, és vajon rajta vannak a tételek is?! :D Szerencsére nincsenek, legalábbis ahonnan én rendeltem, ott nagyon diszkrétek.

    Haeven: Vissza kell fognom magam, hogy ne legyek igazán nyílt. :)

    VálaszTörlés