2011. január 7., péntek

ízelítő a magyarországi szolgáltatókról, 2011. elején

-Hajnali félálomban megdörzsöltem szemem, mert idegen hangjára ébredtem. Látom, hogy egy pasas ugrál az asztali számítógép körül, mellette meg Földönjáró ingben-gatyában tébolyog. Ez volt a T-Home egyik szerelője. A T-Izét már többször felhívtuk, hogy akadozik a netünk, amit elhárítottak azzal, hogy a központban megnézik van-e hiba. Állítólag volt, megjavították, lényeg,  hogy végül kiküldtek egy szerelőt, de SMS-t arról nem, hogy jön, egyszercsak itt volt, bent az intimszférámban. Megtudtuk, hogy mohóságában a rendszer nem építette ki rendesen a helyi hálózatát, és hiába fizetünk, 5 Mbit/sec-nél nagyobb adatforgalmat (he?) nem bír el, de az is ritka. Simán megkötötték volna velünk a szerződést magasabb fokozatra is, amit nem tudnak biztosítani, simán. A tulajdonosoknak, vezetőségnek: egy év a Salusa Secundus börtönbolygón, a sardaukarok között.

-E-ON. Karácsonyra esett az aktuális mérőóra állás beküldése. Az online ügyfélszolgálatot úgy lehet megnyitni, hogy belép az ember a "panaszok"(!) almenübe. Jó, ezt megszoktam. Na ott fogadott egy üzenet, hogy karbantartás van 29-ig. Hívtam az ügyfélszolgálatos mancikákat, a 24 órás vonal kikapcsolva. Elküldtem e-mailen nekik az állásokat, mert ha nem küldöm el, akkor kitalálják hogy szerződést szegtem és visszacsapnak átalányba, de alulra kalkulálva a fogyasztást, és nem beleszőve az áremeléseket (!), hogy aztán az éves záráskor megint kifizethessük a nyaralásunk árát. Na nem. Folytattam a mancikák hívását  munkaidőben, a legtöbb vonal ismét ki volt kapcsolva, vagy nem vették fel. Kétnaponta elküldtem a levelet, és halljatok csodát, 2 héttel később  végre megérkezett az értesítés a számla összegéről! Még nem a csekk, neeem, azért majd ismét kunyerálnom kell, hogy legyenek már olyan jók, postázzák már ki, mert szeretnék nekik pénzt fizetni. A tulajdonosoknak, vezetőségnek: lusta, nemtörődöm, harácsolós szemetek, hogy tépné ki a gerinceteket egy horda predator. 

-Raiffeisen, hitel visszafizetés újrakonstruálásának kérelme, ez F. ügye.  Két hét múlva egy nő telefonon lekezelően darálja neki a semmit nem változtató lehetőségeket. F. kéri, hogy mindezt postázza ki, mert nem számítógép a feje. Nő felháborodik, mit képzel, ezek bizalmas adatok. F. erre mondja neki, hogy már tárgyalunk egy másik bankkal, akiknél EUR alapon, jóval kevesebbet és rövidebb futamideig törleszthetnénk. Nő visít, hogy olyat nem lehet. Márpedig- közli vele F.- akkor lemaradt az új jogszabály  módosításról, mert a mi esetünkben lehet ilyet. Ja, akkor mégis kipostázza az ajánlataikat. Rajtatok keresztül meg hajtson át egy birodalmi lépegető.

-OTP Magánnyugdíjpénztár. Szeretnék nyilatkozni, hogy nem kívánom, hogy az államhoz kerüljön az eddig befizetett pénzem, azonkívül adatokat is egyeztessünk már, mert egy árva levelet nem kapok, holott a pénz megy nekik most is, a férjezett nevemről  és új lakcímemről is, amit a GYED-ből vonnak. Telefonos ügyfélszolgálat nincs, automata hang elnézést kér ezért, de felajánlja, hogy lehet próbálkozni az online felületen vagy személyesen. Próbálkoztam az online felületen 1 hete. Egy büdös e-mailt sem kaptam arról, hogy egyáltalán valaki olvasta-e, amit odakapartam? Ti meg össze vagytok fonódva minden aktuális kormánnyal, a látszat ellenére állami bank maradtatok, tartsátok meg a pénzem, mert ha öreg leszek szarni fogtok ti arra, hogy élek-e vagy halok. Hmm, melyik képzeletbeli bolygóra kerüljenek? Talán a Pitch Black-é megteszi, csak 22 évente van sötétség és szörnyek.

-Nemtommilyen cég, F. éppen most próbálja velük megértetni, hogy olvassák el a neten való szerződésre vonatkozó jogszabályokat, mert puszta ajánlattételre nem fizetünk. Ezzel kapcsolatban már hívtam felbecsülhetetlen ügyvéd barátunkat, aki mondta, hogy semmi gond, mert nem írtunk alá semmit, ő maga már négy ilyet küldött el a kurva anyjába, szóljak ha  szükséges  hivatalos, jogi nyelven megírt kurva anyjába elhajtó formaszöveg. Akkor mindjárt szólok.

Akinek komolyabb gondja volt bármelyikkel az mosolyog, ahogyan egy nagyobb cégvezető is. Szinte látom az arcát "ugyan gyerekek, ennyitől kiborultatok?". Még nem, csak gondoltam, hogy felületesen megörökítem  saját tapasztalatainkat. A VOLÁN-t ki is hagytam. Nem fogadták el a személyesen, határidőn belül bevitt pótdíjat arra hivatkozva, hogy gyűrött a bérlet. Hiába erősködtem, a nő elküldött Győrbe, hogy a központnál reklamáljak. Reklamáltunk telefonon, beígértek 10.000 Ft-s büntetést, ki is postázták, de nem fizettük be, mert érvényes volt a bérlet, azonkívül alkalmazottjuk nem engedte, hogy befizessük a pótdíjat, így várjuk a beígért bírósági végzést, aztán pereskedünk.

2 megjegyzés:

  1. Hiába szolgáltatod be a pénzed a szolgáltatóknak, akkor sem szolgáltatnak...

    VálaszTörlés
  2. Úgy tűnik nem. Milyen lehet olyan helyen élni, ahol igen? Kipróbálnám már! :)

    VálaszTörlés