2011. január 25., kedd

évek, évek

Frissen mosott és belőtt baracklészínű hajam mögül  ma jóságosan nézek, tűnődöm, fejet csóválok mosolyogva. Földönjáró ma töltötte be harminchetedik évét. Elképesztő! Hiszen pár hónapja még csak harmincnégy volt. Ő ugyan hetvennek érzi magát, és legfeljebb tíz évet ad magának, de a halállal való hülyéskedés örökös nálunk. Mellesleg a megterhelő fizikai munka ellenére sem néz ki ennyinek, alkata kamaszos, izmos, nyurga. Testének bőre feszes, puha, hibátlan. Szerintem sokáig fog élni. Pár ősz szál a hajában, és enyhe ráncok a szeme alatt: semmiség. (Állandó fondorkodásaimmal sem sikerül folyamatosan hidratálnom az arcát, de néha megengedi és már ez is nagy szó.) 
Május végén én is közelebb lendülök a negyvenhez, harminchat leszek. Hasonlóképpen vénnek érzem magam és öt évet sem adok magamnak, ő úgy gondolja, hogy én érem majd meg a nagy kort. Egyikünk sem szeretne tisztes és nagy kort, úgy értem legalább kilencven évet megérni, az kőidegzetűeknek való. Az persze más lenne ha nem öregednénk tovább mint a vámpírok, de mennyire más.  

4 megjegyzés:

  1. Sose hordod a kontaktlencsédet! :D

    "Földönjáró"

    VálaszTörlés
  2. Ez persze egy kikényszerített komment, és sokkal többet mondtál élőben, de nem tudom visszaadni a humorodat, de majd megpróbálom. :D

    VálaszTörlés
  3. Én szeptemberben féltem a 30. születésnapomtól, és kb. decemberre sikerült felfogni, hogy már ennyi éves vagyok. De szeretnék legalább 100 évig élni, és nagyon büszke lennék magamra, ha sikerülne. Talán 101 is összejöhetne, hogy lássam a következő teljes napfogyatkozást Magyarországon 2081-ben. :) 1999. augusztus 11-én is nagyon tetszett.

    VálaszTörlés
  4. hehe, pont arra gondoltam, hogy megadatott, hogy lássak egyet, nagyszerű élmény volt, de emiatt ne éljek sokáig. Ami érdekes, hogy mindkettőnknek ez jutott eszébe? :)

    Az más lenne, hogyha lenne olyan gép, ami visszafiatalítana 20 évesre, kiiktatna a testemből minden egyes betegséget okozható gént, (új, vadonatereős, vastag zománcú hófehér fogsort is kérnék szépen :D, és azt, hogy bármennyit is egyek, 56-60 kg-nál ne legyek több) és ebben az állapotban maradnék még 80 évig. Aztán öregedhetnék tovább hasonló ütemben. Kíváncsi vagyok az emberiség történelmének alakulására.

    (Természetesen úgy lenne jó, ha minden általam szeretett is követne, mert nem szeretnék régi szép korok élő, kurvamagányos túlélője lenni.)

    VálaszTörlés