2011. szeptember 15., csütörtök

abba kell hagynom a bagózást

Most jött el az ideje. Iszonyú drága lett, ki vagyok szolgáltatva a függőségemnek és mivel elég sok egyéb dolognak vagyok még kiszolgáltatva, egyelőre ezt áll hatalmamban megszüntetni. Különbenis, gyakorlatilag most már bármilyen munkahelyre mennék, akkor el kellene felejtenem ezt, pláne egy kórházban. Most, ebben az idegállapotban persze rengeteget szívok, úgy is fogalmazhatunk, hogy elfüstölöm a pénzt, igen. Aki bagós volt, az kérem támogasson, a nembagósok pedig kérem, hogy ne éljenezzenek és ne szidjanak, köszönöm.

5 megjegyzés:

  1. nem lesz könnyű de kibebaszottkurvára megéri, mondom ezt úgy, hogy szerettem cigizni, még most is szeretnék.

    az élet minden területe sokkal minőségibbé válik, de tényleg, minden.

    vegyél már az elején kézlekötő dolgokat, én pölö folyaatosan ilyen kínai ujjcsapdákat fogdostam, annak még a formája is olyan, az sokat segít.meg én akkor vettem egy ilyen kis cukros ajakdörzsit a lásstól, és rengeteget kenegettem azzal.

    meg spec szerintem segít az is, ha nem a leszokást döntöd el, hanem azt, hogy kibírod estig. aztán csak az ebédig. aztán "na jó most nem, majd egyet lefekvés előtt". akkor nem omlik az emberre a veszteség súlya, mert tudja, hogy az alagút végén úgyis ott egy szál. de mindenki más, nekem ezek a taktikák jöttek be.

    ja, és ünnepeltesd magad mindenkivel folyamatosan, és tudom hogy kell a pénz, de eleinte ajándékozgasd is meg magad bőven.

    meg blogold folyamatosan - ja ezt amúgy is :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen, ez nagyon hasznos tanács volt! :) Nekem is kell az alagút végét látnom, és az is nagyon okos ötlet, hogy "csak eddig kibírni".

    Nem áltatom magam azzal, hogy leszokom, rossz szó. Nincs leszokás, csak olyan dohányos, aki nem gyújt rá. Jelenleg rengeteget szívok és ezt is leírom majd.:)

    VálaszTörlés
  3. Nekem az e-cigi vált be. Akkor alkalmazom, ha már nagyon rá akarnék gyújtani. Így még bagós társaságban is könnyedén veszem az akadályt.
    Ja és sport ezerrel a kísértés és az elhízás ellen.

    frénia



    f

    VálaszTörlés
  4. Carlinám, alkotó hangulat híján rövid leszek - hajrá! :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, köszönöm! :) További kommenteket majd a cigizős bejegyzések alá, előre is kösz!

    VálaszTörlés