2011. szeptember 1., csütörtök

reálhozamom

Azt tudtam ma meg egy legalább húsz oldalas hagyományos levélformátumú tájékoztatóból, hogy 1999 óta, mikor kötelezővé tették a magánnyugdíjpénztárakba való belépést, elég sok pénzt gyűjtöttem az OTP Magánnyugdíjpénztárnak. Ennek reálhozama sem kevés, és jog szerint engem illet. Azonban a fent említett pénzintézet arra hivatkozik, hogy nem jelentettem időben igényemet minderre (dehogynem, csak sajnos nem postai úton, hanem telefonon és e-mailen, amiket letagadtak) ezért járandóságom 0 Ft. Ez törvényes rablás. Imádok hivatalos leveleket írni, államigazgatásos koromban akaratlanul is tökélyre fejlesztettem a cizellált, ebben az esetben "fizess geci, most" jelentésű cirkalmas kommunikálást, elsőbbségivel, tértivevénnyel, ajánlva. Már magát a tájékoztatót is eképpen kellett kicsikarnom. Kitöröltem az "egy rendes államban..." kezdetű tirádát, felesleges, ismerjük, tudjuk, hanyatt vágódva, habzó szájjal gutaütésig hergelődve sem változik mindez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése