2011. szeptember 9., péntek

mi lenne ha az öcsém felesége támadna?

Kérdezték tőlem, hogy mit szólnék ahhoz, ha az öcsém olyan feleséget választana, aki undok velem és sértegetné a szüleimet? A téma éppen aktuális, mert nagyon szerelmesek. Elgondolkoztam ezen. Egyrészt a szüleimet nem féltem, meg tudják védeni magukat, ahogyan A. szülei is. Másrészt személyesen kérdezném meg a lánytól, hogy mi volt a konfliktus oka és ismerve szüleimet, objektíven ítélnék, nem gonosz hülyepicsáznám le azonnal, pláne bőgve, mindennemű kapcsolatot azonnal megszakítva vele is, az öcsémmel is távolból, hallomások után ítélve. 

Aztán meg az, hogy a lány engem kedvel-e vagy sem, az nem csak rajtam múlik. Joga van utálni is, de mivel elég mesze lakunk egymástól, eleve nem nagyon zavarnánk egymás köreit. Amennyiben gyerekük születne, nem osztanám nekik kéretlenül a tanácsokat, mit és hogyan csináljanak. Pláne naponta nem, retardáltaknak tartva őket. Tanúim erre velemkorú barátnőim, ismerőseim, akik utánam szültek, és soha egyiküket sem oktattam ki. Mikor tanácsot kértek, akkor  azt mindig szívesen adtam és adok. Párválasztását tekintve az öcsémnek mindig is megvolt a lehetősége arra, hogy korabeli, ha már nem is bombázó, de érett nőt/ lányt válasszon társának. Mivel nem ezek a zsánerei, így a mostani fiatal, 21 éves gyönyörű lány az ő döntése, mert ez az ő élete. Most vele örülök, drukkolok nekik, aztán ha mégis elbukik kapcsolatuk, akkor majd támogatom, amennyiben igényli azt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése