2011. szeptember 19., hétfő

übung élőben

-És milyen a benyomásuk a házról?-érdeklődött kedvesen az eladó. Ebben a pillanatban döntött úgy a szervezetem, hogy kis, bizsergető torok viszketésből, óriási, köhögőrohamos, takony,-könnyömlős allergiarohamba csap át. -Entschuldigung Sie bitte!-préseltem ki magamból, és kirohantam az udvarra agonizálni.  Ööö...kínos, de vicces válasz, akaratlanul is.

A. szerette volna megnézni ezt az öreg parasztházat, csak azért, hogy szélesebb képet kapjunk az ingatlankínálatról, én meg azért mentem vele, mert kiderült, hogy osztrák a tulajdonosnő. Így legalább beszélhettem vele a magam primitív szintjén németül. Ahol elakadtam, ott a nő magyar alkalmazottja segített. Nincs pénzünk, nem is lesz, de nézelődni lehet meg érdemes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése