2010. december 5., vasárnap

bagózás

Megfigyeltem, hogy manapság már csak a nagyon pronyók (ld. VV5 lakóinak zöme) és a nagyon entellektüelek bagóznak. Én egyikbe sem sorolnám magam, motiválóm a futás, okom az, hogy ez egy kőkemény függőség, ami gyengévé tesz.

Amúgy nekem mutogathatnak az árára, inkább megfagyok és éhenhalok, odanyomhatnak az arcomba egy frissen kiboncolt koromfekete, gennyes, rákos tályogokkal teli tüdőt, ezek nem győznek meg. Csakis a saját elmém. Át kell állítanom. Nem tudom mikor sikerül, hirtelen kattanásra várok. Abbahagyáshoz nincs jó időpont, a halogatáshoz számtalan ürügy.

Itt van az íróasztalomban fél karton, hogy ne érezzem azt, hogy nincs menekülési útvonal. Megmagyarázom: a csokival is így vagyok. Hetek óta cipelek a táskámban egy szeletet, de nem bontom ki, mert 1 s alatt végiggondolom, hogy nem kell, és akkor a helyén marad. Ellenben ha az a csoki nem lenne ott, akkor örökös hiányérzet gyötörne, hogy meg vagyok fosztva a lehetőségtől, és biztosan vennék, fel is falnám. (A lecirkuláltatott csomagolású csokikat elajándékozom, aztán új kerül a táskámba.)

A cigi keményebb, a csokit megközelítőleg sem szerettem soha annyira. Drága kis barátaim, elkezdek búcsúzni tőletek, úgy érzem külön kell továbbélnünk.

2 megjegyzés:

  1. a súlyos az, hogy most értem el abba a fázisba, hogy nem hidegek többé a kezeim, visszaállt a vérkeringés.

    amúgy meg tényleg egy katt kell. ezt nem lehet eldönteni.

    amúgy nekem az önbecsapás vált be,
    először kitaláltam, hogy képes vagyok egy napot egy szállal kibírni, utána meg folyamatosan ígérgettem magamnak, hogy mikor kaphatok egyet.most úgy van, hogy majd az egy évas évfordulón

    VálaszTörlés
  2. Várok a kattanásra...Nekem igazából nincs tőle bajom (még)de éppen azért lenne optimális egészségesen felhagyni vele, hogy az se kényszer legyen.

    Bár Frénijja éppen ma jósolta azt, hogyha leszokom és rendesen futok, akkor szembe kell néznem a "hogyan éljünk hosszú és boldog házasságban évtizedekig? titkával, mert elintéztem annyival, hogy adok magamnak 5-7 évet, aztán úgyis kinyuvadok. :D

    VálaszTörlés