2010. december 15., szerda

gyerekfogzás (szimpla grafomán poszt)

Az öcsémet akarom ma este is, telhetetlen vagyok. Tegnap későéjjelig cseteltünk. Fél a magányos karácsonytól. Hívtam, hogy jöjjön el hozzánk, de jelezte, hogy nem társaságban szenved hiányt. Értem.-pötyögtem vissza. Nos, a párkeresés  személyes út, adhatok tanácsokat, de végsősoron neki kell megtalálnia azt, aki miatt nem érzi magát karácsonykor egyedül. Ma miközben bőgtem, rettenetesen vágytam a családom után, és azt találtam ki, hogy menjünk hozzájuk mindannyian, de Földönjáró hajthatatlan. Azt hiszem ezek azok a bizonyos, házassággal járó kompromisszumkötések. Ebben az esetben meghátrálok, maradunk itt, hármasban.

Ingleichent a fogzás kínozza, virrasztok. Nagy valószínűséggel ma áttöri az ínyét újabb, de régen viselte ilyen nehezen. Sokat nem tehetek, fájdalomcsillapítót már kapott, fogzselét is, óvatos hűtést is. Talán hajnalban sikerül elaludnia. Addig kiélem grafomániámat, amennyire ez lehetséges egy üvöltő gyerek mellett. Nem lehetséges, most már torkaszakadtából nyomja.
*
01.14' Folyadékpótlás bőven megy, ennek ellenére hőemelkedése van. Hűtőfürdőt alkalmaztam, most nyugodtabb, de még nem kiabálom el. A lakás is agyon van fűtve, de már nem akarok újból ablakot nyitni. 
*
01.30' Zsibbad az agyam, ég a gyomrom. Nincs itthon tej, affene. Mérlegre álltam, nem fogytam, de legalább nem is híztam. A muffinjaimnak semmi eredménye, esetemben szerencsére, Földönjáróéban sajnálatos módon. Na az is igaz, hogy nem sütöm őket tepsiszámra.
*
02.05' Ravel  Piano Concerto in G major adagio assai-át hallgatom, ezúttal orosz zenészek előadásában, 2009-es koncert felvétele. Határozottan jók. I. még forgolódik, de már vidámabban tüttyög. Újabb folyadékpótlás, korlát nincs, 200 ml-t húzott be egyszerre. Eszembe jutott anyám, akinél- bár olvasta dr. Spock akkori sikerkönyvét-a régi beidegződések, miszerint beteg gyereknek dunsztban a helye, erősebbek voltak, 40 fokos lázba esett öcsémet így kezelte. Szerencsére az egyik szomszédunk gyerekorvos volt, aki öcsémet minden teketória nélkül nyomta jeges vízbe. Nos,  az idáig való elfajulást jobb elkerülni. 
*
03.00'
Alszik. Megtapintottam a homlokát, normális a hőmérséklete. Most már betakartam rendesen.

Száraznak hathatnak bejegyzéseim, mintha nem is a saját lányomról írnék, de ilyenkor hideg fej kell.

2 megjegyzés:

  1. és ilyenkor különben is munkadarabok a gyerekek is...

    VálaszTörlés
  2. Így van... (Egyszerre 4 foga jön, de a tetejük áttörte az ínyt, hurrá.)

    VálaszTörlés