2010. december 19., vasárnap

bezárt a hó, futni nem tudok, de fekvőtámaszozom

-Valld be, hogy punnyadt vagy, ha nem tudsz rendes fekvőtámaszt csinálni!-mondta Földönjáró, miután gumilabdaként pattogva megmutatta hogyan kell azt rendesen. Márpedig az én karjaim erősek! Ilyet először 10 évesen kaptam egy tornatanártól az osztályommal együtt, aki a kötélmászásra jelentette ki ezt. Ilyet nem tűrhettem, tanítás után visszamentem a terembe. Már véres cafatokban lógott a combomról, belső lábszáramról, tenyeremről felhorzsolt bőr, tehetetlen dühömben bőgtem is, mire egyszercsak ráéreztem annak a technikájára, hogyan kell mászni könnyedén. 
Így vagyok most a fekvőtámaszzal is, elvégre ha erősek a karjaim, el kell bírniuk a testemet. Amúgy a filmekben a sitten az erősebb idegzetű rabok is mindig efféléket csinálnak bekattanás ellen. Jó ez, aki sosem csinálta meglepődik majd, hogy még a hasizmokat is dolgoztatja. (A szabályos az, hogy egyenes, teljesen mereven tartott testtel, épphogy' a padlóig kell ereszkedni karokon, majd fel. Majd le. A  németcsoport társam két ujjon nyomta a szemünk láttára, mert már "öreg" (38), de régebben egy ujjon is csinálta.)

4 megjegyzés:

  1. Uhh, én már hetek óta nem csináltam se futást, se fekvőtámaszt, se felülést, semmit. Először a nátha támadt meg, most meg ez a rengeteg hó. Kicsit hiányzik de ugyanakkor ez az idő is tetszik. Aztán majd jövőre, talán újult erővel újból nekiállok.

    VálaszTörlés
  2. Bahh, feltételezem, hogy rólad egy grammnyi háj sem lóg, nemhogy fél mázsa, mint rólam, azonkívül túlságosan lefoglal az új melód. Kisportolt testtel meg lehet punnyadni büntetlenül 2-3 hónapot is.

    VálaszTörlés
  3. Höh, honnan veszed, hogy kisportolt testem van :D Bár az lenne... De ez is egy cél :)
    Amúgy ja, eléggé lefoglal a meló de inkább a hideg tart vissza.
    Egyébként meg kicsit túlzás az a fél mázsa szerintem, amennyit láttam belőled, igenis jól áll az a kis felesleg ;)

    VálaszTörlés
  4. Jajjdekedves. :D Azért én szeretnék ismét girhes kamasz lenni. Gondoltam, hogyha futsz rendszeresen, akkor már nem lehetsz sportolatlan.:)

    A -10 fokos, szélviharos, havas utcákon való futkosást én is elvetettem. Marad a fekvőtámasz és jajj, a legundorítóbb, de nagyon is szükséges felülések, brr.

    VálaszTörlés