2010. december 25., szombat

a cukiság megunhatatlan

Ezeket a képeket feltettem FB-re is, rögtön meg is tetszikelték páran, úgyhogy itt már nem kell. Ilyenkor az jut eszembe, hogy aki rámkattint, arra udvariasságból vissza kellene kattintanom, végignéznem az ő idióta családi fotóit és viszontajnározni azokat. Azokról írok, akik inkább csak ismerősök, mert a barátaimat természetesen magamtól is kommentálom. Kisgyerek, cica, kutya, párképek-nem véletlen, hogy ömlenek a karácsonyi cukiságos filmek a nagy kereskedelmi tv adókról, a népek szeretnek elandalodni. Végülis én is, csak kicsit másképp. N.-el (akinek még mindig nem találtam megfelelő nevet ide) vihogtam telefonon két órán keresztül, meg  mással pár idétlen, alpári szexes sort váltottunk. Nahát fél év múlva 36 éves leszek, és nem tudtam, hogy a nagyon erős buborékos ásványvizes szopás, az alap. Eddig csak a mókás robbanóscukrosat ismertem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése