2010. december 29., szerda

Sinead-Sün

ez élőben még rosszabb volt
Tényleg letoltam a haját és ha valaki ezt a szép kislányt fiúnak vagy leukémiásnak nézi, az vak. Most egyenletesen és erősebben fog nőni a haja. Nem, nem fog megfázni, mert a lakásunk agyon van fűtve. Az ő korában még az sem tűnne fel a népeknek ha nem lenne haja, a legtöbb babának ilyenkorra nő csak ki valami pamat a fejére, ami neki már születésekor volt.  Anyámnak pedig megmondom, hogyha legközelebb alattomban megtépi, én is őt.
Sinead-Sün
meditáló szerzetes
ugyanaz a huncut kislány, aki eddig volt

5 megjegyzés:

  1. aranyos volt ez a tépett frizkó is =)
    milyen kis kopasz lett.. óó nekem fájt volna a szívem levágni. :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép kisfiú, vagy kislány?! :D
    Komolyra fordítva a szót, tényleg büszkék lehettek rá...

    VálaszTörlés
  3. Timosz: nekem nem, mert már régóta tépelődtem ezen és jobb lesz így. Később meg nem lesz bilifrizurája, az biztos! :D

    Köszi Haeven!:)

    VálaszTörlés
  4. végülis inkább most míg kicsi.. még őt sem érdekli a divat :D

    VálaszTörlés
  5. Tudod ha bölcsibe járna, akkor nem vágtam volna le neki, hogy ne csúfolják, de így itthon? 1 hónap múlva már rendes rövid lesz, 3 hónap múlva már igazgathatom, hogy szépen, egyenletesen nőjön. :)

    VálaszTörlés