2010. december 23., csütörtök

"karácsonykor nálunk anyu főz"


Nálam meg nem, hacsak nem fogom fel lassan azt a tényt, hogy én is anyukája vagyok  Ritának. Az anyámtól tanultakat amúgyis sokkal fűszeresebben szeretem, és némely fogását mesterire fejlesztettem, úgyhogy inkább vesződöm kicsit,  ennyire vagyok ínyenc. Ettől függetlenül nem vetem meg azokat, akiknél 25 felett, sőt 40 évesen is "anyu főz", vállat vonok. Lassan iszom még egy kávét, mert kezdek kidőlni. Földönjáró a fürdőszobát dezinficiálja és morog, mert éhes. Megkértem, hogy fényképezzen le kötényben, ezen jót nevetett és megjegyezte, hogy az a kötény 30 év alatt sem fog elkopni. Na ja, hétköznap nálam nem anyu, hanem egy étterem főz menüt. (Sajnálom, hogy a képeken nem látszódik a türkizkék sálam és az ahhoz vett jópofa fülbevaló, Aklünek biztosan tetszene. )

4 megjegyzés:

  1. :) Ez nagyon jó :D Te igazi konyhatündér! Jól áll a a kezedben az a számomra ismeretlen massza és hozzá ez a kötény...

    VálaszTörlés
  2. Kösz!:D Az ismeretlen massza a töltöttkáposzta tölteléke lett. Elég jól sikerült, kár, hogy nem tudok belőle fénypostázni.:)

    VálaszTörlés
  3. csinos koteny :)

    ezt találtam, gondoltam tetszene:

    http://thedailywh.at/post/2447978850/christmas-themed-short-of-the-day-a-common

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon nagy, kösz! :D

    (Képzeld csájnízver, de egész jó minőség. Van hozzá kesztyű is meg minden. :))

    VálaszTörlés