2010. november 27., szombat

érzelmes nap

A csoporttal ma szünetben spontán megmasszíroztuk egymás hátát, karját, lábát, kinek-mije fájt éppen,  a Twin Peaks zenéjét hallgatva közben (ti tudtátok, hogy az milyen jó?! Kölcsön is kértem rögtön), lekapcsolt villany mellett. Egy idő után pedig lehunyt szemekkel. Sokkal jobban érezni úgy egy testet és ráhangolódni, hogy mi jó annak. Eszünkbe jutott, hogy mit szólna a nyelviskola tulajdonosa, ha éppen erre lépne be, aztán vállat vontunk: semmi köze hozzá. Ez nem a szexről szólt, de azzal, hogy így beengedtük egymást a személyes terünkbe ...nem is tudom elmondani, fantasztikus érzés volt. Szemek csillogtak, nevettünk. Később egy parkban Csoporttárssal élveztünk némi grüner Traum-ot, csak annyit, hogy tovább lebegjünk a fákkal, az ősszel egyesülve. Ez terápia is volt nekem szorongás ellen, hogy el tudjam engedni magam. Szeretném hazavinni ezt a hangulatot-mondtam neki. Csak rajtad áll. Okos vagy,  képes vagy rá.-felelte.

Nem sokkal később defektet kaptam. A kettőnek semmi köze egymáshoz, de emiatt bosszantó módon-hogy mik vannak!-ki kellett szakadnom a kellemes belső világomból. Félreálltam, foggal téptem fel egy Mars csokit, amit előrelátóan még reggel beszereztem, aztán megoldódott minden. Nem nagy sebességnél durrant, így kényelmesen rögtön egy árokpartra zöttyentem.  Itthon kicsit újra kellett élesztenem magam,  de az már csak az utózengés volt. Túl vagyok az első defektemen, senki nem sérült, utakon bármi  előfordulhat bármikor, de az autóba vissza kell ülnöm és nem szabad balesetekre gondolnom. Később megmasszíroztam Földönjárót. Nagyon tetszett neki, de fejleszteni akarom magam és őt is. Még nem lazult el teljesen, de ahhoz képest, hogy  ez az illatos teamécseseket gyújtunk és nem(csak) dugunk világ teljesen távol áll tőle, egészen kellemesen érezte magát.

Az elmúlt hetek tanulsága: nem az a szégyenletes ha lazább vagyok és kimutatom az érzelmeimet, hanem az, ha megtagadva ezeket merev pózba kényszerítem magam. Ezekből a lefojtott érzelmekből keletkezik a szorongás és azok szomatikus megnyilvánulásai.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése