2010. november 24., szerda

Konkrétan van valaki, akiről azt hittem, hogy több egy ismerősnél,  barátféle. Aztán kiderült, hogy mennyi baja van velem. Nő vagyok, tehát buta. Ezen túlléptünk, nő vagyok, de mégsem vagyok buta. Férjnél vagyok, de csak barátkozunk, téma túltárgyalva. Dagadt vagyok. Elkezdtem futni, merthogy Földönjáró túl engedékeny ebben a kérdésben, de tényleg dagadt vagyok és hiú meg hiperérzékeny, úgyhogy ezen a felületen ne támadhasson senki. Erre megkapom, hogy önbizalomhiányos vagyok. A következő majd az lesz, hogy öreg, meg szőke, meg kékszemű, meg magas, meg grafomán etc., etc. Na itt durrant be az agyam, azt hiszem ez az ember a legkevésbé sem kedvel, amennyiben normális. Amennyiben nem az, akkor kedvel, de csak így, bántva tud. Kösz, de így ne, ehhez fiúbarátok közül csak Senor Luznak rotonak van joga, (a többieknek is  van,  csak ők nem tudnak mesterien gecik lenni) de ha ő durván motivál, akkor tudom, hogy szeretetből és utólag hálás vagyok neki, meg úgyis megbeszéljük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése