2010. november 30., kedd

önszabadságolás

Kész, kipukkadtam, én ma itthon maradok, ennyi. Sünizek. Utálja ha puszilgatom, de azért szoktam. Főleg kicselezve, a nyakára adva. Most is itt vigyorog mellettem, nyújtózkodik, lesi, hogy mit tudna elvenni az asztalomról. Mivel semmit, áttért a játékos polcára és azt pakolja le. Napi első menet a 900-ból, kitartó gyerek.

Tegnap bementem egy HMCS-s (helyimenőcsávós) szakadt edzőterembe, egy fiatal srác volt bent, érdeklődtem vannak-e itt női gépek. Vakarta a fejét, úgy nézett rám, mint egy marslakóra, de azért elindult velem körülnézni. A szobabicajt a főnök egy hete elvitte. Sebaj, mert találtunk hátul egy lerothadt futópadot (valamelyik állat bezúzta az LCD kijelzőjét) meg egy stepper-szerű valamit. Az edzőterem L alakú, ezek az L kisebb, hátsó szárába vannak száműzve, szóval nem kell közvetlenül a bengák előtt égetnem magam. Már csak cipő kell.

Meg állás, természetesen.

3 megjegyzés:

  1. :D HMCS! Élmény lehetett az az edzőterem! Lehet előbb utóbb te meg Helyi Menő Csajjá válsz ;)
    Cipő nekem is elkelne de még korai ilyen befektetéseken gondolkodnom.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Lassan csak rajtam áll. ;) Sőt nemcsak HMCS-nek lenni, hanem általában MCS-nek.:D

    (Jártam 20 éves koromban pasi edzőterembe gyúrni, én voltam az egyetlen csaj, elkényeztettek. :D Na nem úgy, de lelkesen adták a tanácsokat, meg pakolgatták ki a dögnehéz súlyokat, hiszen nem az volt a célom, hogy NDK-s súlyemelőnővé váljak, csak szálkásítani jártam.

    Egy idő után viszont nem tudtam koncentrálni-képzeld el magad állat jó testű nők közé és úgy sportolj :P-na itt ilyen azért nem lesz.:D Főleg eldugva az L-alakú terem kisebb szárába.)

    VálaszTörlés