2010. november 22., hétfő

mindent rögtön, mint egy gyerek

Na jó, ez nem lesz edzésnapló! Olyat külön vezetek, de még én is csak akkor látom magam, ha belépek ide. Nem szabad feladnom. Ha az egyik kis igazi (nem olyan mint én, azért vannak világos pillanataim) életében nem sportolt oszlopdisznócska ex-kolléganőmnek sikerült, és ma már normális nő, akkor olyan nincs, hogy ne menjen, feladni pedig pláne nem fogom. Azért sem. Én?! Soha! Most akkor úgy akarok kinézni, mint Marcia Cross, akinek szintén négyszögletes kerek feje van és látszódik rajta, hogy műsovány, avagy jó így? Nem jó, látjátok a képen, hogy nem vagyok cuki kis homokóra töltöttgalamb, nekem nem áll jól már + 5 kg sem, nemhogy + 150. Persze én mindent rögtön akarok. Azonnal németül tudni, azonnal szuper állást kapni, 2 nap után vihogva lefutni 5 km-t és nádszálkarcsúra fogyni. Dohogva el.




Ő meg az elrettentő példa, akinek egy közösségi oldalról szedtem le a fotóját. Jesszus-jesszus, erre a szintre sosem süllyednék, szétfolyt karok, keresztbe csíkos póló, zsíros haj, melegítő....és még ki is pakolja... Blogját olvasva nem az "istenem, ilyen, de milyen okos, humoros, jófej" kategória, sőt. (Személyiségvédelmi okokból elhomályosítottam az arcukat. )

4 megjegyzés:

  1. Sokszor az a hiba, hogy mindent rögtönk akarunk és mivel az nem sikerülhet, így fel is adjuk, ezáltal nem változik semmi, mert azért tenni is kell. Itt jön képbe megint csak az a fránya motiváció...
    Miért nem tudtál ma futni? Mi az elkeseredésed oka?
    Egyébként én már két napja nem voltam :S Szombaton kényszerpihenő volt, mert kezdtem nagyon túlerőltetni a vádlim, vasárnap meg másnaposan fetrengtem :S Ma meg szakad az eső de nem érdekel, muszáj lesz mennem!

    VálaszTörlés
  2. Ha azt írom, hogy túl fáradt voltam, az csak kifogás nem? Ahogyan az izomláz is. próbáltam kontrollálni ésszel, de nem ment. Az esőn és a hidegen túltettem magam. Holnap megint megyünk. Menni kell, nem szabad gondolkoznom, ki kell zárnom a fájdalmat, a fáradtságot. Egyébként még ez a mai kis bénázás is felfrissített, úgyhogy most sokkal-sokkal jobb kedvem van és szégyellem ezt az ostoba bejegyzést.

    Az előbb gondolatban állásinterjún válaszoltam magamban felváltva angolul és németül. Teszteltem magam, hogyan menne, egész jó. (Van egy állás, amit legkésőbb holnap meg kell pályáznom, hogy le ne csapják a kezemről. Mindkét nyelvet kérik.)

    Holnap újra futás. A kettő összefügg, a sportolás erőt ad mind fizikálisan, mind mentálisan.

    VálaszTörlés
  3. No, hát akkor drukkolok az interjúhoz ;)

    VálaszTörlés
  4. Kösz :o), de előbb pályáznom kell és megvárni, hogy egyáltalán behívnak-e....? :D

    VálaszTörlés