2010. október 5., kedd

esti

Ma egy kicsit hosszabbra nyúlt az óra, nők vagyunk, trécseltünk, közben a tanárnőnk engedélyt kért elrohanni az ovis kislányáért, azalatt én agresszív pesti vezetési stílust alkalmazva gyorsan kihajtottam a város szélére bevásárolni, majd vissza. Legalább vittem osztrák aldi-gazdaságos joghurtot, és folytattuk a kaják neveit az azon felsorolt gyümölcsökével, közben vihogva, hogy Hibiskusfrüchteextrakt is van benne -jó isten miket iszol te?! -Most tudom meg én is-feleltem röhögve. Azért tartjuk a tempót, de lehetne csupa szótlan, mogorva, életunt szürke alak is a többi, jártam már ilyen csoportokban is, naná, hogy ez jobb.

Itt kevés olyan ember rohangál, aki több nyelven beszél és diploma ide-vagy oda, használja is az agyát. Csoda az is, hogy akadt olyan rajtam kívül, aki munkanélküli lett, de maradt pénze és elszántsága harmadik nyelvet tanulni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése