2010. október 12., kedd

újra kinyitok

Amennyiben valaki rosszindulattal olvas, ráadásul még primitív is, az úgyis mindent csak a saját ellenszenvétől vakon, csakis a kiforgatható szavakba, mondatokba kapaszkodik naugye én megmondtam! felkiáltásokkal. Mentegetheti, elemezgetheti, küldözgetheti ha nincs jobb dolga. Ez egy énblog. Személyes és szabad műfaj, sokszor tényszerűen rögzíti életemet, sokszor csak merít belőle. A primitív úgysem tud különbséget tenni a kettő között, mindent szó szerint és ismétlem, negatívan értelmez. Nem érdekelnek az ilyen emberek. Ez van, nekünk kedves olvasóim viszont egyszerűbb nem vacakolni jelszavakkal, ugye.

6 megjegyzés:

  1. jaja, a fasz kivolt már az állandó ekkáunt szviccsingeléssel a személyes, a hiatalos meg a biznisz között, ha olvasni akartam :D

    VálaszTörlés
  2. Sejtettem, mostantól tényleg minden áskálódót magasról leszarok.:D nekem is könnyebb így, mert ahhoz,hogy titeket olvassalak, állandóan jelszavazva be kellett lépnem, mert ide vagytok gyűjtve, egybe.:)

    VálaszTörlés
  3. Én csak annyit írnék, hogy HAJRÁ! :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, de Maga majd Oroszországból is olvasson, hogy ott is pöttyösödjön a földgömböm. :D Kingának már kiadtam ugyanezt, miután ugye fél Afrikán keresztül most éppen Kenyába mennek fél évig doktorosdit játszani.:)

    VálaszTörlés
  5. Elképzelem, ahogy Kingáék fél Afrikán át menekülnek, hogy elkerüljék a váltságdíj-biznisz szorgos munkásait, de minden egyes netcafé mellett megtorpan, berohan, olvas egy kicsit, majd tovább folytatja a hajszát. :)

    VálaszTörlés