2010. október 6., szerda

nem zavar, hogy szeretek ruhákat is vásárolni

Megvetem a szélsőségeket nőkben, ahogy a pasik is. Egy nő adjon magára, én pedig olyan karakter vagyok, aki ha nem is körömcipőben, de falun sem teszi be a lábát melegítőben, kisminkeletlenül a helyi kisboltba. Ez belső igény kamaszkorom óta, inkább korábban kelek, hogy pepecselhessek magammal, de van egy megjelenési szintem, ami alá nem megyek. Hiú vagyok, persze. Ezért zavarnak a felesleges zsírtömbök is magamon, higgyétek el, a melleim se érdekelnek, simán elég lenne 75 A-s, persze nem lógó, lapos kutyacsöcs kivitelben.

Most az új csizmakollekciókat nézem. Nem biztos, hogy a kiszemeltre lesz pénzem, de új csizmám igen, mert nagyon jól áll, a régi leharcoltakat meg kivágtam a kukába még nyáron.
Egy férfi megteheti, hogy pólókban meg 1-2 farmerban járjon, ha amúgy azok nem csiricsárék, nekem természetes, hogy minden nap más ruhát vegyek fel, pontosabban különböző kombinációkat találjak ki hangulatomtól függően. Nő vagyok, ha úgy érzem, hogy jól nézek ki, akkor jókedvem van és a jókedvű embereket szeretik, velem is kedvesek, ettől még jobb kedvem lesz ezen a szinten.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése